Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ramme til... hvad?
Forfatter: 
Dato:  17-02-2015 22:06

Jeg har det her billede, som ikke skal hænge på min væg mere. Men jeg elsker rammen og kunne godt tænke mig at bruge den til noget andet - opslagstavle, ramme til børnetegningerne, spejl, ja...?

Billede

Kan man godt det? Og hvordan? Vis gerne eksempler på jeres :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Fed ramme...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2015 22:17

Det eneste der lige falder mig ind er at tømme rammen helt og hænge den op omkring en eller anden "lille" ting der sidder på den bare væg i midten.

Jeg husker at en af mine bekendte i en periode havde en stor flot guldramme hængende på den måde på væggen. I midten sad der en lille bitte tørret rød chilifrugt.

Det så faktisk lidt specielt ud - på de sjove måde.

På den måde var rammen dekorationen i sig selv - og det tomme rum blev fremhævet af at der sad en uforholdsmæssigt lillebitte farveplet i midten.

£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

3
0
Svar på denne tråd

Fedt Lisbeth!
Forfatter: 
Dato:  17-02-2015 22:33

DET kan jeg godt se for mig - så fedt! Mit hjem lider desværre lidt under, at det er småt, småt og småt, og det gælder også vægpladsen, hvor der skal klemmes alt muligt ind.

Så hvis den skal være på væggen nu, skal den "gøre" lidt mere end det. Holde små billeder, være aflastning for køleskabet, hvor dørene snart falder af, eller gøre børnetegningerne til noget helt specielt ;-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 06:43

da jeg var barn, lavede min mor selv opslagstavler til os. De var ud af blød masonit og så bare noget stof udover og en ramme, så det kan du sagtens.

Har desværre ingen billeder, men håber du forstår forklaringen.

1
0
Svar på denne tråd

1111111111
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 08:32

Vores datter har lige købt en ramme ( ala din ) den har hun hængt på vægen og placeret de pæneste rosetter inde i rammen ( har bukket "snipperne ind under selve rosetten ) det ser pænt ud.

Elleres kan du komme et spejl i rammen, hænge det ved klædeskabet og vupti, så har du et fuld-body spejl, når de skal vælge tøj..

:O)

1
0
Svar på denne tråd

Netop...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 09:25

... når det er småt, virker det endnu federe hvis man giver enkelte ting plads.

Jeg kom i tanke om i går (efter at jeg havde slukket computeren) hvad jeg ville gøre hvis jeg var i dine sko.

Et håndaftryk fra hver af poderne - sat på hvid baggrund. Og ellers ikke andet i rammen.

Enkelt og ret symbolsk...

£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

1
0
Svar på denne tråd

Sejt.....
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 09:52

Hvor er I seje, tak for input :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Køleskabet
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 11:53

Jeg synes det skal være køleskabsdør fnis

> være aflastning for køleskabet, hvor dørene snart falder af

Mvh. Sanne

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

3
0
Svar på denne tråd

køleskabsdør...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 13:04

Sanne, mit hoved er så skævt, at jeg lige har målt hvor stor køleskabsdør og ramme er. Synes faktisk, det er en feeeeeeeed ide, i hvert fald hvis man alligevel havde et indbygget køleskab, hvor man alligevel har alt muligt skrammel til at hænge, hvorfor så ikke.... Og hvis jeg havde sådan et, SÅ.... ;-)

mvh. tina

Barylere rule!
3
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  18-02-2015 14:39

Min ven har en ret stor ramme i samme stil, den har en filmplakat i fra en eller anden mande-film. Ser superfedt ud Så man kunne jo også gå i den retning og sætte et eller andet popart ind, så der rigtig er noget kontrast.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider