Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Paris?
Forfatter: 
Dato:  13-02-2015 20:31

Hej med jer.

 

min veninde og jeg skal til Paris omkring påske. Jeg har været der to gange før, min veninde har aldrig været der.

jeg kender derfor alle de store ting vi skal se, som eiffeltårnet osv :-) men er der nogen skjulte perler i kan berette om at vi bare må se?

vi skal bo lige ved bastille pladsen.

 

en anden ting er mht. Metro, vi vil købe sådan en metro kort til fem dage og alle 6 zoner. Man kan jo købe dem hjemmefra, men jeg synes at have hørt det er billigere at købe dem dernede når man lander? Er der hold i det? Og hvad koster de cirka?

 

ellers kom gerne med jeres Paris historier :-)

 



Hilsen Suzai







0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv at søge
Forfatter: 
Dato:  14-02-2015 15:17

på "Paris" efter kl. 23. Der har været nogle lange tråde, hvor vi giver tips og gode råd til ferie i Paris

 

God tur!


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil foreslå
Forfatter: 
Dato:  16-02-2015 20:41

Jeg vil foreslå de samme ting som jeg foreslog i sidste Paris-tråd :-P

 

Udover det, så køber jeg altid kun enkelt-billetter til metroen. Man skal som regel køre ret meget før de dagskort kan svare sig. Og da slet ikke et 6-zoners. Plejer bare at købe en "carnet" med 10 billetter ad gangen. Får man ikke brugt alle, kan de bare bruges næste gang man er der.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 tak for svar
Forfatter: 
Dato:  17-02-2015 10:06

Vi skal med toget ude fra lufthavnen og ind til paris, derfor vil vi have et 6 zoners :-) vi overvejer også at aflægge Versailles et besøg nemlig. Vi regner med at skulle køre meget med metro og vil derfor have 5 dages kortet så vi ikke skal tænke på det :-)

 

Men tak for svar.

 

Jeg må prøve og søge en dag efter kl 23 hvis jeg husker det.



Hilsen Suzai







0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider