|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hahahahahahahahahahahaaaaaaaaa!! Tak for en hysterisk sjov afslutning på en lang dag! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffffffffff |
|
|
Hahaha Det er sjovt hvor sandt det hele dog er 
You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| åhh gud |
|
|
Jeg har ondt i maven og tårer på kinderne. Hold da op de er geniale og meget præcise. De er bestemt værd at se.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
AnjaPrice |
| Dato:  |
12-02-2015 12:23 |
|
Det er længe siden jeg har set noget der er så morsomt som det her. (mangler en smiley der er ved at kvæles af grin). Sarah (hende der spiller hesten) er virkelig dygtig til at spille præcis sådan jeg forestille mig heste siger/gør. der hvor hun nægter at gå ind i bilen og til sidst bare går sin vej... 
"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.
ATTEN'ZION
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
|
|
VH Pernille Leder efter bogen Dødt løb af Dick Francis 2011 Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dddddd |
|
|
Haha Pernille, du er meget glad for de der spørgsmåltegn 
You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
|
|
Sandre: Ja, det må være min skjulte lyst........  Fatter det bare ikke. Når jeg sætte de smileys ind, er der ingen ??? Klikker jeg på Vis er der ingen ??? Men når jeg har sendt, så er de der 
VH Pernille Leder efter bogen Dødt løb af Dick Francis 2011 Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
AnjaPrice |
| Dato:  |
12-02-2015 16:47 |
|
Praxis: Et af livets store mysterier 
"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.
ATTEN'ZION
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Link-koks. |
|
|
Kan se, at linksne til de to sidste ikke virker, men I burde kunne finde dem via første video 
I live in a House,But I'm home IN THE SADDLE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hold da |
|
|
op jeg er total færdig 
----------------KATJA----------------- Ejer af Fredriksborg vallak Junker Søndergård  Os 2 for altid, du vil altid være i mit hjerte...R.I.P. min ven <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så geniale |
|
|
Ha ha ha . Jeg har faktisk set dem før, men det bliver de ikke mindre sjove af. De rammer så meget plet. Jeg er især vild med "vandpytten der åd Tony" . Jeg skulle lige vise manden dem, kommentar :"Hvorfor gider i overhovdet have så dumme dyr"? , der er så meget mænd ikke forstår.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|