Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Århus inspiration
Forfatter: 
Dato:  27-01-2015 14:39

Jeg søger nogle gode ideer til en hyggelig weekend i Århus som jeg er ved at arrangere. Gerne forslag til hoteller med spa, en dags spa eller andet som kan være fantastisk til en veninde weekend eller enkeltdag i Århus eller nærmeste omegn :)

I må have nogle gode ideer! :)

Trine Pilgaard & Rapsand
med Himmelhest Chester <3

0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  27-01-2015 15:55

Jeg kender ikke så meget til Århus, men næste gang jeg besøger byen, skal jeg helt klart spise her Anmeldelse fra i dag her

VH Pernille

Leder efter bogen Dødt løb af Dick Francis 2011

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

aarhus
Forfatter: 
Dato:  28-01-2015 20:50

Man gør ikke rigtig i spahoteller i Aarhus - i hvert fald ikke, hvad jeg ved af. Der er dog Grosserbadet ved Spanien (altså ikke landet, men svømmehallen). Det er ikke stort og ekslusivt, men det er hyggeligt og godt til prisen (ned til 60kr. i hverdagene).

Den Gamle By er jo et sikkert hit for alle - der er bare så hyggeligt. Aros er også ret gennemført. Der ligger desuden en skibakke ved siden af, hvis man er til den slags :)

Men ellers er det faktisk svært at anbefale noget i sin egen by - det skulle lige være strøget.

o Statsministeren o

0
0
Svar på denne tråd

come onda
Forfatter: 
Dato:  28-01-2015 23:00

I skal da til Moesgaard Museum- Danmarks største og nyeste kulturhistoriske musem.http://www.moesgaardmuseum.dk/

oppe fra taget kan man se helt til samsø, udstillingerne tager ihvertfald en dag at se og bliver man træt af det, ligger vilhelmsborg,Danmarks internationale hestecenter lige om hjørnet og der er tit arrangementer i weekenden.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-01-2015 20:10

Jeg synes der er meget at se i Aarhus.

En tur ned i de små gaderi Latinerkvarteret, en tur på Aros, den gamle by. Ud og besøge bambierne i dyrehaven (de er så hyggelige). Så selvfølgelig Moesgaard (det kan der gå en hel uge med).

I kan også smutte en tur ud i det nye havneområde for at se de flotte bygninger eller spise en middag på Koch (mums).

Der er da flere spa steder i Aarhus, men jeg kender dem desværre ikke, så dem må du tage på google.

Der er også botanisk have, men ved ikke lige hvornår i skal afsted.

I centrum ligger der også et Viking museum med gratis entre.

Og nyd en tur langs åen :)

Jeg kan godt lide Scandic Aarhus, men mest fordi det er centralt og maden er god ;)

Aarhus er sådan lidt en sjov gammeldags by, den har ikke det alle andre har, men den har sin egen charme :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider