Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mål for 2015 - hvad er jeres??
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 00:48

Ja Nu er vi småt inde i det nye år, og i år er det år hvor jeg skal få styr på mit liv og blive mere selvstændig.

Jeg kom på kontanthjælp for 5 år siden, pga finaskrisen og ikke kunne finde et arbejde. Jeg fik en depression som vente op og ned på det hele.Kunne før arbejde 40 timer om ugen, havde hest og se venner. Men efter denne depression kunne jeg ingen ting. Jeg måtte flytte hjem efter 1 halv år. Da jeg var 22 år fik jeg diagnosen ADD og alkoholsyndrom(fik en skade i hjernen fra var foster pga. min mor drak meget under fødselen).Har været hele turen igennem systemet og nu i 2015 skal jeg være i bilka i 3 måneder for at finde ud hvor meget jeg kan arbejde, hvordan jeg er under et arbejdesdag på 3-4 timer og hvornår jeg rammer muren og ikke kan arbejde mere. Så håbet er at blive erklæret istand til at arbejde på et flexjob.

"Så mine mål for 2015 er komme ud af systemet, flytte hjemme fra og få et flexjob, har også leaset en bil for 1 år som skal bringe mig til og fra bilka og rundt til stævner når jeg er ude og tag billeder."

Hvad er jeres mål???

http://www.rhinestonedesign.dk laver det som ikke kan købes i butikken. http://www.photobythomsen.dk billeder af spring, dressur og military.

Gratis skovturs part søges - Har bil.

1
1
Svar på denne tråd

mine mål
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 09:42

Puha en tur du har været igennem! Håber 2015 bliver dit år, og at du når dine mål. :-)

Mine mål for 2015 er at flytte hjemmefra efter endt uddannelse, der slutter til juli. Finde et fast arbejde efter endt elevtid. Derudover vil jeg gerne bliver fysisk stærk med styrketræning, som jeg allerede er godt igang med, og har været det den sidste 1½ månede af 2014.

Et stort mål vil være at finde en hest at ride på et par gange om ugen, men med håndbold 3 gange om ugen og fodbold 2 gange bliver det nok lidt svært at finde tid til. :-)

- Catine

Don't try so hard to fit in, when you were born to stand out!

0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 11:41

Hej.

Held og lykke til dig! (y)

Jeg blev færdig med min uddannelse som historiker i marts sidste år, men har endnu ikke fundet et rigtigt job. Jeg har kun været i løntilskud. Mit mål er at få et arbejde - det savner jeg virkelig!

Udover det, havde jeg et mål om at finde en part, men det ser ud til, at det allerede er opfyldt! :D

Så nu står den bare på arbejdssøgning. :)

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 11:41

Jeg har også nogle mål for 2015:

-Få en nyt job. Det kan enten være en flytning internt eller et helt nyt firma. Der skal i hvert fald ske noget nyt.

-Tabe de sidste kilo. Har indtil videre tabt 10 kg, men vil gerne tabe yderligere 5 kilo inden sommer, så jeg kan stå knivskarpt.

-Løfte 100 kg i dødløft, er på 80 kg pt.

-Lave en Pull-Up. Ganske simpelt.

-Gennemføre Tough Mudder.

-Gennemføre et halvmaraton.

1
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 16:48

Jeg har også lidt mål/drømme for 2015 :)

- Komme et rigtig godt sted hen, når jeg skal i praktik til foråret. Gerne noget der ser lidt pænt ud på CV'et (Højgaard Hestehospital ville ikke være dårligt!)

- Tabe de famøse 5 kg, som mit sidde-ned studie har slæbt med sig Tror nu nok det skal gå, synes det er sjovt at tage til spinning, og studiet får meget mere praktisk arbejde nu, så jeg ikke sidder på min flade hele dagen

- Begynde at ride igen!

- Tage et BikeFit Power hold (det sværeste). Lige nu er jeg på BikeFit Burn, men vil gerne kunne komme op og klare det hårdeste hold!

- Tage mig-tid og få en masse god indre velvære

Mvh. Sophie (:

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

2
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 17:33

Uuh jeg har da også lidt mål for 2015:

- Blive bachelor i veterinærmedicin, og komme godt i gang med min kandidat. Skulle efter planen meget gerne blive bachelor til sommer med et bachelorprojekt om luftvejslidelser hos hest

- Have en sund og rask hestebasse, og få startet flere stævner end i 2014 (ikke så svært - vi nåede 5 ).

- Forhåbentlig få chancementer på plads og få startet en MB (lidt mere svævende "mål" med en hest der har RIGTIG svært ved det, og har været MEGET længe om at lære det allerede)

- Komme godt i gang med den unge hyp (4 år) og det ultimative ville være at nå at starte et stævne på hende også

- Blive lidt mere kreativ i madlavningen, som meget bare bliver de samme mere eller mindre kedelige retter.

- Læse lidt mere i løbet af blokkene end jeg gør nu (selvom jeg alligevel læser meget) - måske i virkeligheden mere at blive lidt mere struktureret omkring det.

- Løbe 10 km. (altså på én gang - ikke i løbet af hele året )

... Sofie Støjko

- stud.med.vet og rytter til den dejligste parthest <3

1
0
Svar på denne tråd

tjo, ganske simpelt
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 09:05

jeg skal turde igen. Egentlig kræver det en lang historie og forklare, men i alt sin simpelhed, så skal jeg turde igen.

Min mand fik lungekræft i maj 13 og døde i maj 14 efter svær sygdom som på mange måder har påvirket hele familien.

De 3 uger fra han til sidst bliver indlagt st.bededag til hans bisættelse, er puha.

Han bliver indlagt, samme tidspunkt som jeg må køre ham til en skadestue mhb på indlæggelse, bliver min datter og hendes kæreste påkørt bag fra og kommer på en anden skadestue. min datter obs på indre blødninger og piskesmæld. Hun slipper sidst på dagen efter grundig undersøgelse med en voldsom hjernerystelse.

Søndag morgen er min mand foran næsen på flere sundhedsfaglige personer stukket af fra sygehuset og jeg drager i fuld hast afsted kl 6 om morgenen.

Efter et katastrofalt hospitalsophold får jeg ham endelig hjem så han kan dø i fred og det gør han samme aften om torsdagen efter indlæggelsen. Lægevagten nægter og komme og skrive en dødsattest, så det må egen læge gøre dagen efter, men kan først om eftermiddagen, Så min mand ligger i stue et døgn efter hans død.

Natten til hans bisættelse går min yngste datters pony gennem hegnet og ender i panik op af landevejen. Jeg er ikke hjemme, men bliver ringet op at ponyen er på vej min retning og jeg pisker ud i bilen og ryger bag en lastbil........ op ad en bakke. Ponyen er gudskelov fanget men det ved jeg ikke på det tidspunkt.

kl 22 må vi køre den på KU Life og er hjemme kl 2 om natten igen.

Bisættelsen gik med og vente opkald fra dyrlæge om ponyen skulle aflives eller ej. Den overlevede og uden men.

Enden på alle disse oplevelser, blev jeg fik stress af værste skuffe. Ingen hukommelse, ingen indre gps, var voldsomt på grænsen til en depresion også, kunne ikke forstå hvad folk sagde til mig, der kunne gå op til 24 timer før jeg forstod - før min hjerne havde arbejdet sig gennen informationerne. Ikke evne til og tænke rationelt. ingen evne til og omsætte abstrakte ord, kunne gå helt i stå over en smiley i en sms, for jeg forstod den ikke.

Nu er jeg så på vej retur fra helvedes forgård. Derfor skal jeg igen turde - turde og elske og dermed turde rissikoen for og miste.

Rigtig godt nytår til jer alle.

Kat. pony til salg.

1
0
Svar på denne tråd

Puha, Pruhest
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 09:33

Pruhest, det var godt nok noget af et år Håber på det bedste for dig i 2015.

Mit 2015 skal gå med mere løbetræning. Vil gerne gennemføre mit første halvmarathon i Århus i juni. Ellers skal jeg af med de sidste 2,8 kg, som er mit første mål på vægten. Så er der røget i alt 10 kg. Ved ikke om jeg skal længere ned...

jeg vil også gerne have noget ro omkring mit og mandens arbejde. Overbygningen på hans skole bliver nedlagt, og vi ved endnu ikke, hvor han ender... Overbygningen på min skole er i fare, og her ved vi heller ikke, hvordan tingene ender ud...

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 09:59

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skriv pruhest? Hvor er det stærkt at du står endnu! Jeg håber virkelig at 2015 bliver et godt år for dig og din familie, det har i virkelig fortjent. Kæmpe trøste kram herfra.

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 10:42

Sikke en omgang Pruhest - alt det bedste til dig og dine piger i 2015.

Jeg holder meget af positiv sladder der opstår af interesse for andre mennesker -

Men hader negativ sladder, som skal skade andre og som er udokumenteret.

0
0
Svar på denne tråd

pruhest...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 10:47

Hold da op en tur du har haft. Håber du og din datter for et godt 2015 med mere medgang end modgang...

http://www.rhinestonedesign.dk laver det som ikke kan købes i butikken. http://www.photobythomsen.dk billeder af spring, dressur og military.

Gratis skovturs part søges - Har bil.

0
0
Svar på denne tråd

Pruhest
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 10:57

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige, sikken en omgang du har været igennem, og ingen mennesker har fortjent sådan et pres.

Selv om jeg ikke kender dig, glæder det mig meget, at dit mål er at turde igen. At komme ovenpå.

Livet har stadig meget at byde på, og de gode stunder vil komme til dig, og du vil få styrke igen.

Kh og tanker herfra.

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 16:34

Tanker til dig, pruhest - sikke en omgang at komme igen!

Mine mål for 2015 er meget konkrete - gjorde det samme sidste år, og det var fedt at kunne lave en tjekliste da året var omme og se om jeg havde klaret dem..

Mål for 2015:

Starte min første LA på min dejlige hest

Gennemføre massøruddannelsen

Jeg skal under 60 kg

Starte min egen fotoside på facebook

og

INGEN mcd i et år..

- Lonnie

Do what you love, and love what you do

0
0
Svar på denne tråd

tak i alt sin enkelthed
Forfatter: 
Dato:  11-01-2015 09:06

til jer alle.

Kat. pony til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider