Vil umiddelbart ikke anbefale at bestille fra nethesten. De er svære at komme i kontakt med og leverer ikke til lovet tid. Jeg har bestilt varer 1.12. som jeg ikke har set skyggen af endnu og kæmper en kamp for at komme i kontakt med dem.
Nethesten er svær at komme i kontakt med. Det er jeg enig i. Servicen der imod synes jeg er rigtig god samt priserne er billige. Ejeren prøver alt for at få en bestemt vare hjem til dig til en rigtig god og billig pris
Dog er de langsomme og som sagt - ikke nem at kontakte. Så man skal have en vis tålmodighed.
Man kan evt skrive på deres Facebook side, så synes jeg som regel der sker noget.
You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..
Nu har jeg skrevet på deres facebook side. Så kan det jo være at der sker noget.
Det et er ekstrem dårlig service at skrive 1-3 dages leveringstid på hjemmesiden og så intet gøre for at kontakte kunden, når varerne ikke er hjemme. Så må de stå som udsolgt eller bestillingsvare med lang leveringstid.