Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Forskel på omelet og æggekage?.
Forfatter: 
Dato:  12-12-2014 19:12

 

Er der forskel på omelet og æggekage?

 

Jeg bestilte en omelet og fik æggekage...


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

You are the architect of your life..

 

INGEN er rig nok til at miste en ven!

 

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forskel
Forfatter: 
Dato:  12-12-2014 19:18

den største forskel er vel, at en omelet vendes - det gør en æggekage ikke.

 

hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja. ................
Forfatter: 
Dato:  12-12-2014 19:30

Æggekage er som en stor rund "kage" der laves af æggemasse og i en pæn højde. Oven på purløg os bacon.

 

Omelet, laves som en lidt fladere æggekage der ikke bages igennem lige så meget som en æggekage og hvor man på havdelen lægger feks skinke og så folder man den sammen så der bliver en halv cirkel.

 


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  12-12-2014 19:32

Omelet er æg pisket sammen evt med lidt mælk. På panden og så foldes det forsigtigt til en aflang omelet (Rigtige kokke folder den til en cigar) Evt fyld kan tilsættes lige inden man folder den sammen om fyldet.

 

Æggekage: Æg pisket med mælk og måske lidt mel (Bruger jeg dog aldrig) På panden hvor den skal bage tild en er stivnet. Kan evt vendes til sidst. Evt fyld kan kommes ovenpå når "kagen" er halv bagt. Eller kommes på panden, inden æggemassen hældes over.


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Omelet
Forfatter: 
Dato:  12-12-2014 20:06

I mit hoved er forskellen om der kommer mel i eller ej. Omelet er kun æg og en sjat mælk el lign plus evt fyld. Æggekage bages på panden og indeholder mel


 

Formidler af billetter incl transport t/r til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland.

 

Se mere på http://www.karkon.dk.

 

Pt har vi Queen samt Paul Simon/Sting i webshoppen.

1
1
Svar på denne tråd
 
 Hvis du ikke
Forfatter: 
Dato:  12-12-2014 22:09

Hvis du ikke kender forskellen, hvor ved du så fra du fik "det forkerte?" :D


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

8
0
Svar på denne tråd
 
 forskellen
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 09:44

vi spiser omelet hver morgen, lavet ppå 1 æg, 2 spsk vand og en halv skive ost. Tynd og let og mættende.

 

En æggekage skal være høj og kompakt, så jeg synes der er en kæmpe forskel på de 2 retter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  13-12-2014 10:29

En spansk omelet skal også være høj og tæt. Mums min spanske svigerfar laver den bedste med olivenolie stegte kartofler.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider