Jeg håber alle jer fra vestsjællandsområdet (omkring Jyderup) kan hjælpe med lidt input 
Vi arbejder på at købe en ejendom, så Bastian kan vokse op på landet som vi selv har gjort, hestene kan komme hjem og min kæreste ikke behøver leje lokaler til sit firma ude i byen.
- Det meste er "talt" på plads, og vi er igang med papirarbejdet.
Over værkstedet er der en dejligt "studio" lejlighed på ca. 50m2 med egen indgang, køkken, fint toilet, brændeovn, kvist, egen have osv.
Den har før været lejet ud, og vi regner med at gøre det samme igen (MEGET gerne til en lejer med hest, så jeg har lidt selskab i stalden
), men vi kender ikke området og er derfor på bar bund med følgende:
- Hvad er udbud og efterspørgsel? (er der overhovedet lejere i området til den type lejlighed?)
- Hvad er realistisk at tage i husleje for en lejlighed af denne type/størrelse?
Lejemålet som jeg forestiller mig det:
- 50m2 studio lejlighed med eget bad, toilet, køkken, brændeovn, kvist (ligger på 1. sal) og seperat have.
- Husdyrtilladelse (kat - og hund efter aftale).
- Husleje incl. opstaldning til 1 hest i boks eller løsdrift
(lejer betaler selv foder, strøelse)
- Tør ridebane på stedet til fri afbenyttelse
- Hvis hesten er til at køre med, kan vi evt. køre sammen i ridehus, når den tid kommer.
Som sagt har jeg ingen fornemmelse for området, og vil rigtig gerne have jeres input om det er realistisk eller ej..
Det er ikke kritisk at leje den ud. Kan det ikke lade sig gøre, bliver den lagt ind over firmaet og kæresten får i stedet et lækkert kontor med alle faciliteter... 
Men... Det ville bare være dejligt med en lejer, der har også hest, så man har nogen at dele interessen med