Ja først og fremmest undskyld den lidt kryptiske overskrift
.
Efter jeg blev skilt i december sidste år så har jeg ikke kunne få mit liv på Sjælland til at give mening. Jeg har meget få venner jeg ser, udover mine kolleger på arbejdet.
I sommers bestemte jeg mig så for at lede efter et nyt arbejde i Jylland og da jeg samtidig har fundet ud af, hvad det er jeg gerne vil lave var det rigtigt spændende da jeg sidste fredag blev kaldt til samtale i Holstebro til det der virker som mit drømmejob. Og det utrolige skete at de ringede kort tid efter og tilbød mig jobbet
. Men, men jeg går stadig og venter på kontrakten. Før jeg har den i hånden vil jeg ikke sige op på mit nuværende arbejde. Og det vil jeg faktisk gerne for jeg holder meget af mine kolleger og så snart de har fået min opsigelse, så kan min nuværende chef begynde at lede efter en ny ansat.
Hvor længe plejer der at gå før man får den nye kontrakt tilsendt? Det er på en kommunal uddannelsesinstitution, lige nu er jeg ansat i staten og jeg blev ansat i 2013 under konflikten så der ventede jeg noget tid på kontrakten. Men der havde jeg heller ikke et job jeg skulle ha sagt op
.
Er der i øvrigt nogen der har gode råd til en opsigelse? Jeg har været meget glad for at være, hvor jeg er nu og jeg skal til MUS samtale den 24. Jeg havde evt. tænkt på at sige det i den forbindelse