Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp til kreativ aflevering af opgave
Forfatter: 
Dato:  20-08-2014 14:40

Hej HN'er :)

 

Sidder der nogle kreative hoveder derude? Det håber jeg lidt, for jeg har godt nok brug for hjælp..

 

Jeg er igang med en afsluttende opgave, og i den opgave har jeg lavet undersøgelser på 12 deltager. Meningen er så at jeg skal holde et foredrag for de her 12 deltagere, hvor de skal have fremlagt hvordan undersøgelserne er faldet ud.

 

Samtidig skal de have udleveret noget materiale, og her går jeg lidt kold. Én af tingene de skal have er et A3 ark med nogle exceldata på, og udover det tænker jeg at lave en lille folder i A5 størrelse (altså foldet A4). Men jeg vil jo gerne aflevere det, så det ikke bare lige bliver væk i de papirbunker der efterhånden ligger på enhvers skrivebord. Min egen bedste tanke var at finde nogle lidt tykke elastikmapper i A5 størrelse og lægge tingene deri, men.. Det kan man åbenbart ikke få i DK.

 

Der er vel ikke nogen derude med nogle gode idéer?? Det må godt se lidt professionelt ud, være lidt kreativt så det som sagt ikke ender i papirbunken men måske hellere i bogreolen. Håber virkelig på lidt idéer fra jer derude. :D

 

/M

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er den kreative mester
Forfatter: 
Dato:  21-08-2014 08:56

når det gælder opgaver :)

 

Der er jo mange muligheder.

 

Det vigtigste er, efter min mening, en lækker forside.

 

A5 "mapper" ser godt ud med lækker forside i pap og plastic bundet sammen med snor/bånd, nem og billig løsning.

 

Altså du printer for og bagside på karton i A5 størrelse, køb overhead plastic i A5 eller klip en A4 halvt over.

 

Læg det hele sammen sådan at der er plastic/karton for og bagside, papirer imellem.

 

Klip huller i venstre side (bare med en hulmaskine)

 

kom snor eller bånd gennem huller til at holde på det.

 

Hullerne må ikke ligge så langt inde på papiret at bogen ikke kan åbnes :)

 

Har du økonomi til det, kan du lave spiralryg (kan gøres hos boghandleren)

 

Eller du kan bruge metalringe.

 

Hvor meget tekst drejer det sig om? du kan jo også lave en 3-foldet brocure?

 

Der er mange andre muligheder, men det kræver lidt flere bogbindertricks :)

 

Jeg er selv semi-uddannet bogbinder og kan derfor lave alt fra mapper til bøger, med det bliver nok lidt kompliceret at kaste sig ud i.

 

Du kan få et par forside opgaveeksempler, se bare bort fra navnene :)

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider