Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Toscana om vinteren?
Forfatter: 
Dato:  05-08-2014 11:00

Hej,

jeg overvejer at investere i et farmhouse i Toscana, og arbejder pt. paa et budget.

Hovedformaalet vil vaere udlejning (vaerelser/smaa lejligheder) til turister om sommeren, men jeg oensker ikke at lukke ned om vinteren, hvis ellers jeg kan komme paa nogle gode ideer.

Foreloebig er overvejelserne gaaet paa tema-ophold, saasom kunst, mad og natur, men jeg er sikker paa at der er nogle derude med lokalt kendskab, som kan fortaelle lidt mere om hvad man laver i Toscana om vinteren.

Og ja - dette er foreloebigt KUN paa analyse stadiet og i en meget tidlig planlaegningsfase.

Jeg har ikke brug for oekonomisk raadgivning eller information om bosaettelse eller ligning :)

0
0
Svar på denne tråd

Halløj
Forfatter: 
Dato:  05-08-2014 11:43

Min mor var dernede i området for to år siden med ældregruppen, det var en tur som hed noget med historisk noget. De havde en dansk lærer med som fortalte om arkitekturen og historien.

de nød at være der udenfor sæsonen, da der var tid, plads og temperatur til at alle kunne være med.

måske det var noget?

0
0
Svar på denne tråd

Toscana
Forfatter: 
Dato:  07-08-2014 19:35

Nu bor jeg ikke i Toscana, men på den anden side af Appenninerne, Le Marche (som ligner Toscana noget og har en del farmhouses, hvoraf jeg selv bor i et). Jeg har dog været i Toscana en del gange og kender lidt til det. Du skal vide, at der er mange om budet mht. udlejning, men det skal selvfølgelig ikke afskrække dig. Det er en rigtig god idé at finde et tema, for der er alt for mange udlejningssteder som er tomme, fordi de bare tilbyder udlejning og ikke andet. Men der er selvfølgelig også en masse seværdigheder i Toscana. :-)

Nogle del af Toscana kan byde på skiløb om vinteren, mens andre er lune. Nogle dele er bjergrige, mens andre er flade. Toscana er jo en ret stor region, så måske skal du være lidt mere specifik.

Det kunne måske være en idé at melde dig ind i den fb-gruppe der hedder "italy.dk på Facebook". Her kan du spørge og få ideer.

Lene

Courage is being scared to death but saddling up anyway.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider