Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Snydt af anden bruger
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 10:30

Hej.

Jeg har købt nogle bandager herinde for lang tid siden helt præcis D. 22/06 2014. Har flere gange kontaktet sælger som først sagde at de var blevet forlagt ved Post Danmark. Så da jeg kontaktede hende igen så var de kommet retur til hende og hun ville sende dem afsted igen. Nu er de så stadig ikke kommet til min adresse.

Har kontaktet sælger igen i dag da jeg så at hun har sat selv samme bandager til salg igen herinde på hestenettet og på hestegalleri.

Jeg har skrevet til hende at jeg vil have mine penge retur.

Så pas på derude, der er åbenbart stadig folk uden samvittighed.

Jeg kontakter politi hvis jeg ikke har modtaget pengene igen senest mandag.

Mvh. En meget ærgerlig køber.

3
0
Svar på denne tråd

Øv bøv.
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 11:20

Jeg håber du får dine penge.

Har du prøvet at kontakte HN?

Er der ikke noget med at de kan gå ind i sådanne sager og hjælpe?

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

You are the architect of your life..

INGEN er rig nok til at miste en ven!

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

Frieser hoppe sælges.

0
0
Svar på denne tråd

købte boots til skraldespanden
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 20:48
Jeg købte fornylig et par brugte boots, som så ok ud fra billederne. Men viste sig og være meget slidte , så der var huller foran, og spænde foran var så godt som knækket af.sælger nægtede og betale pengene tilbage.surt.
1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-08-2014 23:49

bare lige for at spørger lidt dumt, men du har tjekket at den adresse du har skrevet er den rigtige?

jeg spørg fordi jeg engang havde nogle klokker til salg, fandt en køber og vi aftalte at hun skulle give 50 kr - hvilket så betød at hun fik nogle meget billige klokker da portoen var 40 kr

men jeg ville bare af med dem, så de blev sendt. Og et par dage senere kom de retur med UKENDT PÅ ADRESSEN

det viste sig at købere havde givet mig en forkert adresse.

men handlen gik i vasken da jeg forlagte at hun betalte for at få dem sendt igen. hørte ikke mere fra hende

jeg er også blevet snydt flere gange både herinde og på hg

har flere gange købt/byttet mig til dækner, og har fået alt fra 135, 145, 155 og 166 - selvom at jeg kun mangler str 145

har fået ting som har været totalt slidte

en gang skulle jeg bytte med en, jeg sendte tingene (værdi af ca 800) og det var så det - hun havde en 1000 forskellige undskyldninger - fandt ud af at hun var kendt for at snyde folk, herinde faktisk. hun brugte altid den samme undskyldning nemlig - hun var indlagt, hendes mand/barn var indlagt mm

men har da også fået positive overraskelser. så ikke alle er lige dumme

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2014 19:54

Det kan virke som bagklogskabens klare lys... Men efter alle de historier der har være bl.a. på HN, har jeg besluttet at jeg aldrig vil købe eller sælge noget der skal sendes...

Jeg kan ikke forstå at andre tør... Tager man ud til sælger eller køber kommer på ens egen adresse, så er der ikke så mange muligheder for snyd...

Det har også den fordel at man kan se varen, da billeder kan lyve...

Forstår virkelig ikke at tråde som denne bliver ved med atg dukke op...

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
2
Svar på denne tråd

Swipbox
Forfatter: 
Dato:  03-08-2014 20:43

Øv hvor tragisk at folk har samvittighed til at misbruge andre på den måde..

Men jeg har et råd. Brug Swipbox fremover. Det er langt mere sikkert en PostDanmark.

Du vil altid være sikker på at pakken er afleveret - for du får en sms i det sekund den er sendt.

Også er det ovenikøbet billigere! :)

Jeg går aldrig tilbage til PostDanmark efter jeg prøvede at swippe første gang.

o Statsministeren o

1
0
Svar på denne tråd

udnyttet
Forfatter: 
Dato:  04-08-2014 14:33

Som sælger kan man nu også føle sig udnyttet.

Jeg solgte et ultra billigt regndækken med et tyndt fleccefor - Ingen fejl og mangler, mente jeg selv.

Køber presser prisen (helt ok) og får det for kr. 100,00.

Hun kommer og henter varen, og et par timer senere får jeg en sms. Hun føler sig snydt. Der var huller i dækkenet!!

Hun sender mig så et billede af et lillebitte hul på str. med et knappenålshoved.

Det var desuden ikke et regndækken, men et overgangsdækken!!

(Sorry - jeg har købt det som værende et regndækken.)

Jeg beklager, selvfølgelig, at hun føler sig snydt, men nu var det jo ikke en ny varer, at hun havde købt, og man kunne nok forvente visse brugsspor. - Og tilbyder hende, at få pengene retur, hvis hun aflevere varen tilbage.

Så sviner hun mig til - hun havde kørt meget langt for at hente dette fantastiske tilbud. Det ville være for dyrt, at sende varen retur. Varen var værdiløs, og hun havde allerede brugt flere penge til benzin, end varen var værd.

Jeg tilbyder hende endnu engang pengene retur, hvis hun vel og mærket afleverer dækkenet. Jeg har ikke hørt mere fra køber, men efter denne oplevelse, sælger jeg aldrig mere brugt på nettet, så hellere smide tingene ud.

Jeg vil ikke hænges ud som snyder fordi køber/sælger ikke har samme forventninger til brugt udstyrs tilstand.

1
1
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  04-08-2014 17:54

Trist så mange oplever problemer med køb og salg via nettet.

7 9 13 så har jeg endnu til gode at blive snydt (Dette er ikke en opfordring )

Jeg har købt tøj fra en nice-forretning og bøger via Amazone fra USA.

Katteklatretræ fra UK og smykker fra Kina.

Og masser af ting i DK

Jeg har altid været tilfreds med tingenes tilstand ved ankomst.

Man kan så sige at heldet følger de tossede (Og jeg har endda 2 diagnoser )

VH Pernille

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

Livet er for kort til at undgå Pernille

4
0
Svar på denne tråd

ej snydt...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2014 18:54

Rigtig træls oplevelse du har fået dig.

Jeg har dog kun haft gode oplevelser, både som sælger og køber.

Sidste gode oplevelse som eksempel:

Da købte jeg sammen med en veninde en kalle K mini dækken med hals til en kanon pris og varen var bedre end forventet og stod faktisk som nærmest ny.

Vi var bare glade for de er ellers enten dyre eller svære at få fat i de små gode dækkener. Så giv ikke op.

Kilden

Heste er en dyr hobby, men billig terapeuter.

Opdræt af mikroheste.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider