Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kongepython op gennem toilettet..!!!
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 10:44

Nøj, hvis det var mig der havde oplevet følgende, gik jeg ALDRIG NOGENSINDE på toilet mere - never ever..!!!

Min veninde skulle hente reservedele i en støvsuger butik i Aalborg tirsdag ved aftenstid. Da hun kommer ind i butikken, var der ingen ekspedient, så hun går og kigger lidt på hylderne. Pludselig bliver en dør flået op, og en mand - der viser sig at være ekspedienten - kommer flyvende skrigende ud fra toilettet med bukser og underhylere nede om hælende, mens han skriger, at der er en kæmpe slange i toilettet. Ekspedienten og Mette skynder sig tilbage til toilettet, ekspedienten med en kost i hånden og får klappet brættet ned. De bliver bagefter enige om, at de er nødt til at have et billede af svinet og får bakset brættet op med kosteskaftet, men desværre er slangen nu forsvundet tilbage i kloakken...!!!

Dagen efter bliver Nordjysk Dyreredning inddraget i sagen, da Mettes kusine er plejer hos dem. Efter kontakt til en slangetæmmer kunne han åbenbart fortælle, at den ganske givet vil forsøge at komme op samme vej på et andet tidspunkt.

Og ganske rigtigt - i går, altså dagen efter, ved samme tidspunkt vendte slangen tilbage og kom op via toilettet (et gammelt et af slagsen uden vandlås) og indehaveren kunne efter aftale med NDR få bakset slangen op fra toilettet, slå brættet ned så den ikke kunne komme tilbage i toilettet og lukke døren indtil NDR kom og hentede bæstet.

Det viste sig at være en kongepython på 1,5 meter..!!!!

JEG begyndte at gå med ble, hvis jeg havde været udsat for sådan en oplevelse. - Føj da...

Mvh

Line

Kender du de fede smykker fra Gade&Juul design? Billige og moderigtige smykker (priser fra 35 - 300 kr.) - sælges i Nordjylland kun via homeparty. Kontakt mig på 42647422/PB - værtinden får 10% til køb af smykker

Feriehus ved Malaga udlejes, byhus i Torrox i 2 etager med stor tagterrasse.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB ...

4
1
Svar på denne tråd

Billede..
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 10:51

I får også lige et billede af svinet - fra NDR efter redningsaktionen i aftes

Billede

Mvh

Line

Kender du de fede smykker fra Gade&Juul design? Billige og moderigtige smykker (priser fra 35 - 300 kr.) - sælges i Nordjylland kun via homeparty. Kontakt mig på 42647422/PB - værtinden får 10% til køb af smykker

0
0
Svar på denne tråd

Fu......ck
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 11:54

FØJ for en oplevelse. En mand med bukserne nede om hælene er vel slemt nok i sig selv, men med en kongepython involveret bliver det da helt uudholdeligt.

Din veninde låner nok aldrig et toilet i dén butik, ever!

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

You are the architect of your life..

INGEN er rig nok til at miste en ven!

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

Frieser hoppe sælges.

7
0
Svar på denne tråd

Svar....
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 11:57

Ha ha, det er standard heroppe. For få uger siden fandt en mand en slange på sit badeværelse i Nørresundby.

Vi håber med den stigende bestand af "vilde slanger" at ulvene holder sig væk

Eller som jeg skrev til en bekendt i går der delte billeder af hvaler i Sønderborg: Lad os nu få lukket de grænser

7
1
Svar på denne tråd

Åh det er
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 12:07

bare den slags historier, som jeg IKKE skal læse

Men det sker ikke, når man har vandlås på toilettet, vel? VEL?!

What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

2
0
Svar på denne tråd

Sine...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 12:41

Nej, det sker IKKE ved toiletter med vandlås :-) Dette toilet var netop uden ;-)

Men synes alligevel det er fascinerende, at ham slangetæmmeren kunne sige, at den sandsynligvis ville vende tilbage - og at den så gjorde det allerede dagen efter - næsten på klokkeslet.

Men har så pokkers ondt af den stakkels ekspedient, der sad på tønden og fik sit livs værste chok For pokker da - og så sådan en giga-fætter på 1,5 meter..!!! Og kan se for mig, hvordan han styrter gennem butikken, stadig med alt hængende til frit skue, for at finde et kosteskaft.

Mvh

Line

1
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 12:43

Hvis det bliver et tilbagevendende problem kommer jeg gerne og henter slangerne... Har 12 Kongepythoner i forvejen og at i alt 26 slanger...

Mine Kongepythoner er så rolige at de ofte er med på besøg i institutioner, og hilse på alt fra vuggestuebørn til unge mennesker på klubber...

Billede

Perle

Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

3
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 13:29

hehe jeg får et billede af en slange med en @!#$ på hovedet.... og en mandlig ekspedient der er meget glad for slangen ikke var så sulten den bed efter det nærmeste der hang :-P :-P

Carina Overgaard... Militaryrytter

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

www.bricksite.com/ fredericiahesteklip

13
0
Svar på denne tråd

vandlås
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 14:33

min mand som er smed, siger at selvom der er vandlås på, kan der komme dyr op af alle toiletter:(

nu ved jeg sgu snart ikke om man tør sætte sig på tønden mere :D

Lifewave er fantastik :D

2
0
Svar på denne tråd

hold nu op
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 15:07

det var altså dagens grin

får en masse sjov billeder i hovedet - selvom jeg godt er klar over at det har da sikkert ikke været sjovt i situationen

VH Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg,

men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

www.gravsnuderne.dk

1
0
Svar på denne tråd

Velkommen på forsiden!
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 12:28

Venlig hilsen Camilla

Herman Sprenger bid sælges

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

0
0
Svar på denne tråd

Slangetæmmeren
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 12:33

"Han var aldrig bange for slangen" - det stemmer ikke helt overens med paniksituationen, hvor han flagrer rundt uden bukser på

(nope, ingen stavefejl)

6
0
Svar på denne tråd

Nej det
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 19:48

Kommenterede jeg også på NDRs link til artiklen på Nordjyske - ingen kunde og ingen bar røv nævnt ?

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 22:19

Meget godt eksempel på at når en historie går fra mund, til mund, til mund så bliver historien altid mere og mere spændende/mere farlig/sjov og bliver twisted en del.

Sjov historie dog, sikke et møde. Godt det ikke var mig. Pyha.

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd

Historie..
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 22:50

Jeg har historien direkte fra kilden - og må sige at det er stor forskel på historien på Ekstra Bladet og Nordjyske :-)

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Historien
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 01:01

Let's face it - hvem vil indrømme at være strøget uproffesionelt igennem butikken med kronjuvlerne hængende til fuldt udsyn - når det er dér Hr & Fru Jensen køber reservedele til deres 50 år gamle Nilfisk? :P

Sh... jeg var død af skræk hvis jeg havde siddet for mig selv og pludselig mærket noget "kilde" mig

Det kan godt være slanger er fine nok og de er mere ræd for mig end jeg er for dem og alt det der - I DON'T CARE!!! Jeg er SÅ utryg ved de kræ Kan ikke "aflæse" dem og de skal ikke snige sig ind på mig når jeg har en stund for mig selv på tønden!

Begynder at misunde mænd deres evne til at tisse stående!

Men hvor om alting er - så er det da godt for slangen den returnerede under mindre "flashende" omstændigheder og den forhåbentligt får det godt :P

Rollo

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

2
0
Svar på denne tråd

Jeg er nu heller
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 11:22

ikke bange for slanger.... Men jeg er helt sikker på, at jeg ville reagere noget nær på samme måde som ekspedienten, hvis jeg mødte sådan en fætter i toilettet....

Seriøst.... Uanset hvad, så forventer man altså ikke lige at møde en slange i sit toilet (med mindre man har dem boende), så man må med al rimelighed godt blive forskrækket....

Zamangah

Wrap sælges; minibig-baller i god kvalitet. Sælges både stykvis og flere af gangen. Afhentes, 350 kr. stk.

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  15-07-2014 11:29

må man blive bange!! Jeg havde HELT sikkert lavet samme nummer, hvis jeg havde opdaget sådan en

Det er bare lidt sjovt som fyren agerer tough guy overfor journalisterne og siger, at han ikke blev bange, selvom det tydeligvis var tilfældet

(nope, ingen stavefejl)

0
0
Svar på denne tråd

Overdrivelse fremmer forståelsen
Forfatter: 
Dato:  06-03-2016 22:10

Din veninde har vist ønsket sig lidt ekstra opmærksomhed, i hvert fald er hendes udgave af historien ikke heeeelt sand! Det er ganske enkelt ikke rigtigt at han havde bukserne nede om anklerne, men jeg kan godt se det pepper historien op, skrigeriet giver også historien lidt ekstra krydderi, mit råd er, tjek din historie inden du deler den på nettet og overvej en ekstra gang om du kan tro på alt hvad din veninde siger!

Hilsen den uheldige ekspedients lillesøster!

0
11
Svar på denne tråd

Maja H (9)
Forfatter: 
Dato:  07-03-2016 12:03

...Indlægget er snart 2 år gammelt? Der er næppe mange der overhovedet aner hvem omtalte mand er - og SÅ stor en forskel gør det da heller ikke, om manden kom rendende ud med bukserne om anklerne eller ej. Lidt ærgerligt at tage på vej over - så længe efter ;) Nu har DU jo sådan set blot dels taget historien op igen OG præciseret hvem manden er?

Rollo

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

9
0
Svar på denne tråd

svar.....
Forfatter: 
Dato:  12-03-2016 22:21

Maja er du sikker på din bror har fortalt dig den rigtige historie

9
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider