Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kan ikke sove ...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2014 02:55

Uha .. kan simpelthen ikke sove..

Skal til samtale i morgen, til et job der næsten 100% sikkert er drømmejobbet

men, men, men ..

får jeg tilbudt jobbet, og takker ja, skal jeg rykke teltpælene op og flytte hjem til sjælland, vel og mærket min by, tæt på min familie, som er evigt savnet hver dag, bor pt. i Odense..

dog er det ikke sikkert ejer vil sende min skønne lånehest med mig, da hun bor i Esbjerg, men vil ikke vende det med hende før jeg har været til samtale..

det betyder at jeg skal springe fra den uddannelse, som jeg har været i gang med i et år, og har valgt at starte forfra efter sommerferien, pga. en masse uheldige hændelser for mig gennem året, med massere tumult, kaos, stress, sorg osv. alene langt væk hjemmefra, uden nogen at snakke med

havde egentlig besluttet at sige nej, trods det er drømmejobbet, da jeg lidt fik en følelse af at jeg stak af fra problemerne, og kunne jeg nu få en rolig og stabil hverdag hvis jeg valgte at gøre det, hmm ..

Men mange timers snak med en fantastisk ven og flirt gennem 4 år, og en fantastisk dag/aften med min skønne familie er alt vendt på hovedet for mig..

det ER formentlig drømmejobbet (finder jeg selvfølgelig ud af i morgen), det er begyndelsen på min fremtid, et springbræt og bedst af alt, tæt på ALT det jeg savner, min familie, venner, netværk osv.

og så tænker jeg pludselig, hvad nu hvis alle de uheldige hændelser er et tegn? at jeg rent faktisk SKAL gøre det, springe ud i det? får jeg nogensinde en chance som denne igen?

trivedes jeg overhovedet med den uddannelse? som jeg jo alligevel kan tage om 20 år, hvis det er det jeg lyster?

det der punker mig i hovedet er, at de gange jeg før har fået chancer som denne, har jeg fået kolde fødder, og senere hen fortrudt det noget så inderligt, og dette ligger jo MEGET tæt, altså som i samme by, som min familie, netværk, og alt jeg kender til..

puuuuha, beklager det rod, men havde altså lige brug for at få mit tankemylder ud..

giv endlig jeres tanker til kende.

Ved godt at ingen kan tage beslutningen for mig, det kan jeg kun selv, men andre indput, meninger og holdninger kan ALTID bruges..

. Nadja & Aagaardens Don Romino.

* Max Nobel 7. maj 2003- 23. oktober 2013 *

"vi er ikke alle lige dygtige, men vi er alle lige vigtige"

Undervisning tilbydes: www.hestegalleri.dk/marked/Andre- ydelser-/1004200-under ...

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider