Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er du uddannet hestemassør?
Forfatter: 
Dato:  26-06-2014 19:20

I så fald, vil du fortælle om det?

Jeg overvejer at tage den uddannelse nemlig og vil gerne have lidt mere baggrundsviden :-)

Kunne du starte en kundekreds op? Kan du leve af det? Hvordan med opstart af virksomhed? Hvad tjener du? Hvordan ser din dagligdag ud?

Man kan også skrive privat til mig, hvis man ønsker det ;-)

- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

0
0
Svar på denne tråd

hestemassør
Forfatter: 
Dato:  26-06-2014 20:29

Ret beset synes jeg alle der omgås heste burde have uddannelsen. Man lærer en masse om hesten. Om hvordan musklerne arbejder sammen. Og man får et fantastisk forhold til de heste man arbejder med.

Ønsker du at leve af at massere heste?

Kan du fysisk holde til at massere 8 store varmboldsheste på en dag?

Vil du også synes det er fedt i 15 graders frost? Eller 5 grader varme men en flok mudderbelagte islændere i fuld pels?

Ved du at ikke alle heste er lige samarbejdsvillige?

Kan du håndtere "besværlige" hesteejere?

Gider du køre fra stald til stald til stald.. til hjem og skift tøj og tage bad fordi der var sygdom i en stald.. til næste stald (1½ time forsinket).. til...

Og kan du se dig selv som hestemassør om 45 år?

At arbejde som hestemassør 24/7 med sure/stressede hesteejere, våde/pjuskede/fældende/bidende/ uopdragede-tæt-på-livsfarlige heste. Det har jeg ingen interesse i.

Jeg masserer gerne heste, men mest for folk jeg kender og som de kender og... hvor hestene er rimelig velopdragene og mindre end 180 cm.

Hestemassage er et glimrende bijob

Mvh

Charlotte

T-shirtbutikken.dk

Portrættegninger udføres i A4 (evt. A3) se min præsentation

Hestemassage tilbydes i Holbæk og omegn

3
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-06-2014 22:00

Jeg gad godt mixe massage med noget KTS eller lignende :-) så det ikke udelukkende er massage. Jeg har altid været meget udenfor og vant til at bruge min krop.

En af drømmene er sadelmager, men mit temperament er ikke til 3 år i udlandet :-( Synes desværre der er mangel på hesteuddannelser i Danmark udover dyrepasser og dyrlæge (groft sat op ;-)) og træner/berider er ikke mig pga undervisningsdelen.

- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

0
0
Svar på denne tråd

121424
Forfatter: 
Dato:  27-06-2014 20:24

Ang. uddannelser, prøv og kig på dyreuddannelser.dk og tjek fysiurgisk hesteterapeut ud!

Ellers er jeg ret enig med Charlotte, det er fysisk ret hårdt arbejde, og man møder alle slags heste og ejere, og det er ikke altid rosenrødt! Men når man så gør en klar forskel, er det selvfølgelig det hele værd!

Men som fuldtid? nej tak, det kan vidst kun de færreste holde til!

Nina

Trænger din hest til forkælelse, præsterer den ikke optimalt eller ønsker du at få den tjekket igennem?

www.facebook.com/pages/Hestens- afbalancering/ 717595154927088?ref=hl

Kører ud fra Kolding

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider