Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Florida - ridning?
Forfatter: 
Dato:  25-06-2014 22:14

Hejsa

Jeg skal snart til Florida med min familie. Vi skal til Fort Myers, Miami og Keywest. Så jeg tænkte om der var nogle, der have prøvet eller kender et sted, hvor man kan komme ud at ride i naturen eller på stranden?

Jeg har kigget rundt på nettet, men de steder jeg finder ligger tæt på orlando, som er 3 timer væk fra der, hvor vi skal bo. Så helst noget der ligger tættere på miami, fort myers og der omkring :)

0
0
Svar på denne tråd

Hvornår er snart?
Forfatter: 
Dato:  25-06-2014 22:27

Jeg var i Florida (Orlando og The Keyes) for et par år siden i juni måned.

Og tro mig... det sidste jeg havde lyst til var at kravle til hest! En ting er de ret høje temperaturer - en anden ting er den næsten uanstændigt høje luftfugtighed!

Det er nok lettest, hvis du kigger efter brochurer på hotellerne eller spørger dig for samme sted.

Et KÆMPE godt råd er, at stoppe hos de Tourist Info, der ligger rundt omkring (okay, typisk når man kører ind i en anden stat), da de er PROPfyldte med brochurer og ansatte, der ved stort set alt!

Ellers er mit råd, at bruge tiden på at se naturparker, zoo's og krokodiller! ;-)

Venlig hilsen Camilla

Herman Sprenger bid sælges

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

1
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  30-06-2014 06:46

Vi var i Florida for 10 år siden og var på den dejligste tur på hesteryg (vi var afsted i april).

Vi boede i Melbourne og oplevede NASA (så fedt!), Disneyworld, Universal Studios og lign. (Y)

Og psssttt det er alligatorer - ikke krokodiller ;-)

Hilsen Jannie

GRAFIKER:

www.nokke.dk

HESTENE:

www.sydvillegaard.dk

Øgårdens Sammie RDH

Wendy Klint ERDH

Sydvillegaards Fiona

Sydvillegaards Zander

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-07-2014 10:24

Jeg var ude at ride i Florida for et par år siden, det var hos

http://www.bar-b-ranch.com/

Alletides sted med fine heste der havde det supergodt. Min datter og jeg var på en 2 timers tur og havde den vildeste oplevelse som vi stadig snakker meget om :)

Rigtig god tur :)

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider