Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nakkestykker til lædergrime
Forfatter: 
Dato:  17-06-2014 20:06

Hej HN

Sagen er den at Fame valgte at springe min højt elskede lædergrime (hun opdagede efter 15 min at hendes hov stod i en spand med vand ) og den knækkede ved hullerne i nakkestykket. Nakkestykket er aftageligt og fra Hööks, samme model som den her bare med sten i næsen. www.hooks.dk/ product.aspx?productid...Order=DESC

Jeg har snakket med Hööks og de har ikke reservedele til hverken min grime eller den model jeg har linket til, men at jeg bare må holde øje med udsalg der.

Hjælp mig HN, hvor kan jeg skaffe sådan et nakkestykke? Jeg har beholdt stykket, men den mangler de sidste 10 cm med de sidste huller i.

- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

Springsadel + tilbehør str 17"/full sælges!

0
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  17-06-2014 22:41

Jeg mener der på HN findes en opdrætter af shires, der oxo syr ting i læder, til heste?? Troolfarm eller sådan noget lign. Måske hun kan hjælpe dig??

VH Pernille

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
1
Svar på denne tråd

Kan jeg ikke anbefale
Forfatter: 
Dato:  17-06-2014 23:02

Dem som Pernille/Praxis henviser til har jeg prøvet at få lavet en specialbestilling hos: www.heste-nettet.dk/forum/6/230731/ 230731/

Det lykkedes mig aldrig at få hverken svar fra firmaet eller lavet min bestilling efter hvad jeg havde specificeret, men jeg fik sørme lov at betale for varen alligevel. Nedslag, refundering eller at få rettet fejlen inden for rimelig tid kunne jeg ikke få. Jeg måtte betale en sadelmager for at lave mine varer færdige til sidst, så det er hellere min anbefaling: en sadelmager eller måske kan en skomager hjælpe?

Venlig hilsen Camilla

Herman Sprenger bid sælges

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

0
0
Svar på denne tråd

Sadelmager
Forfatter: 
Dato:  18-06-2014 09:31

Jeg ville kontakte en sadelmager og høre ad.

Det er jo "bare" et sykke læder med huller i begge ender (og så selvfølgelig foringen. Derfor "").

Det er da et forsøg værd.

Held og lykke.

Der er ikke noget værre end når favorittingene går i stykker. De er altid udgået, så man ikke kan få helt det samme...

Med venlig hilsen

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Sadelmager...
Forfatter: 
Dato:  18-06-2014 10:09

Enhver sadelmager med respekt for sig selv kan sy dig et nyt nakkestykke :)

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  24-06-2014 20:58

Grimen er på udsalg nu :)

Pernille
Med Masterkova

www.aavang.com

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-06-2014 22:02

Pernille, den er med krokodille-dims i nakken, og det er min jo ikke. :-(

Jeg får sadelmageren ud d. 1. til min springsadel og så hiver jeg lige grimen frem og hører hvad hun siger. :-)

- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider