Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kraveben af led
Forfatter: 
Dato:  09-06-2014 04:45

Ak ja, er der andre der har prøvet det? Og hvor længe gik der før i var for for fight igen og kunne ride??

røg desværre af min elskede hest igår til springstævne og slog kravebenet slemt ud af led :-( man kan se det stikker op i den ene side og skulderbladet hænger - efter 7,5 uendelige timers ventetid på skadestuen er jeg sendt hjem med slynge på, men puha hvor føler jeg mig handicappet og synes allerede det er forfærdeligt kedeligt og av at rende rundt med !

- Lonnie

Do what you love, and love what you do

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-06-2014 11:19

jeg har styrtet med hesten og blevet slyngkastet til jorden flere gange med to brud på kraveben til følge.

Løsningen hedder en clavius-slynge, den ligner sådan et 8-tal man har om begge skuldre. Jeg kunne ride efter mindre end en uge med den og efter 14 dage red jeg stævner.

0
0
Svar på denne tråd

1234467
Forfatter: 
Dato:  10-06-2014 11:36

Hold da op, du er sej! Så hurtigt tror jeg slet ikke det går her, jeg kan ikke føre min overarm fremad så der går nok noget tid inden jeg kan holde på tøjlerne igen.

men synes det virker til at mange siger den første uge er den værste, så håber jeg snart er fit for fight igen. Kan dog ikke finde så mange erfaringer fra folk der har slået kravebenet af led. De fleste brækker det vist ...

Har også bare fået en alm "kedelig" slynge der sidder om underarmen - op bag modsatte skulder og så ned om håndleddet :)

- Lonnie

Do what you love, and love what you do

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider