Hm, synes jeg kunne huske hestenettet brugere som hjælpsomme personer, men disse tider er åbenbart ovre for længst, og i stedet for bare hurtigt at gå ud af indlægget når man har fundet ud af at der ikke er noget af interesse, så hellere selv lave et indlæg som er ganske uinteressant og ligegyligt.
Og måske har det været godt at hvergang jeg har forsøgt at sende dette indlæg, så har computeren ikke haft noget net, så jeg ikke fik sendt noget som jeg ville fortryde, for at gå i forsvarsposition over hvorfor jeg ikke vil købe bladet og hvem jeg skal støtte eller ej, tja, det gider jeg egentlig ikke da det kun kommer mig ved.
Tak for hjælp Anette, desværre kan jeg ikke læse hvad der står. Jeg kan kun give dig ret i at man ikke skal adoptere en hund (eller andet dyr) bare fordi det ser ked ud af det, ellers skal man virkelig vide hvad man går ind til og har lyst til de udfordringer som kan komme når man tager imod et dyr som især i dette tilfælde har været vanrøgtet. Jeg håber så også at interessen for de 60 hunde samt de andre dyr som er på dyreinternattet fortsat vil være der når de sidste hunde kan blive adopteret.