Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ude og hjemme
Forfatter: 
Dato:  06-06-2014 11:55

Er der nogen som har ude og hjemme og som evt. vil scanne artiklen om hunden som er på forsiden til mig?

Hilsen Helle

1
7
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-06-2014 19:46

Jeg ved godt det er helt vilt langt ude, men kan du ikke bare købe bladet??

Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

26
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-06-2014 22:31

Ville sådan ønske at man kunne give mere end en like.

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

5
0
Svar på denne tråd

OMG...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2014 22:40

Ja, køb da bladet - eller spar pengene og tjek dyrevaernet.dk og støt de 60 hunde med de 20 kr i stedet, som artiklen handler om.

Sagde Ditte

Kun døde fisk svømmer med strømmen

3
0
Svar på denne tråd

Hvad vil du vide?
Forfatter: 
Dato:  07-06-2014 10:13

www.udeoghjemme.dk/Om-os/Ugens-blad/ Ugens-blad-med- Kaj.aspx?img=2&tmb...eryviewtop

http://www.dyrevaernet.dk/

Trist historie, men jeg er ked af at de vil afsætte "overskudshunde" ved at appelere til folk's følelser! Det er ikke altid at følelserne også er rationelle og realistiske.. .

Syntes jeg de er søde og nuttede og "fortjener" et godt og kærligt hjem? JA!

Vil jeg erhverve en af dem?

Nej! (medmindre der er en Bull Terrier imellem. (Hele familien, er med på at få Buller igen! ))

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

You are the architect of your life..

INGEN er rig nok til at miste en ven!

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

2
0
Svar på denne tråd

sikke hjælpsomme personer
Forfatter: 
Dato:  07-06-2014 23:24

Hm, synes jeg kunne huske hestenettet brugere som hjælpsomme personer, men disse tider er åbenbart ovre for længst, og i stedet for bare hurtigt at gå ud af indlægget når man har fundet ud af at der ikke er noget af interesse, så hellere selv lave et indlæg som er ganske uinteressant og ligegyligt.

Og måske har det været godt at hvergang jeg har forsøgt at sende dette indlæg, så har computeren ikke haft noget net, så jeg ikke fik sendt noget som jeg ville fortryde, for at gå i forsvarsposition over hvorfor jeg ikke vil købe bladet og hvem jeg skal støtte eller ej, tja, det gider jeg egentlig ikke da det kun kommer mig ved.

Tak for hjælp Anette, desværre kan jeg ikke læse hvad der står. Jeg kan kun give dig ret i at man ikke skal adoptere en hund (eller andet dyr) bare fordi det ser ked ud af det, ellers skal man virkelig vide hvad man går ind til og har lyst til de udfordringer som kan komme når man tager imod et dyr som især i dette tilfælde har været vanrøgtet. Jeg håber så også at interessen for de 60 hunde samt de andre dyr som er på dyreinternattet fortsat vil være der når de sidste hunde kan blive adopteret.

Hilsen Helle

0
3
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider