Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften 
Kan man godt lige pludselig begynde at få allergi i en så sen alder, som 22?
Overfor ting der aldrig har været et problem?
Jeg er vokset op med dyr, både hunde, marsvin og heste.
Katte har jeg ikke haft hjemme, men leget med og aet og båret rundt på ved masser af lejligheder.
Det er så noget tid siden jeg sidst har haft med katte at gøre.
Her i dag skulle jeg bære rundt på en, et kvarters tid eller sådan noget. Mærkede ingenting, men synes egentlig mine arme så lidt røde ud.
Mærkede intet resten af arbejdsdagen, men nu her da jeg kom hjem, begyndte det at klø i øjnene, og der på armene hvor jeg havde båret katten, havde jeg røde prikker. De klør ikke eller noget - men de er der 
Og lige nu er jeg rædselsslagen for, at det er allergi. Det MÅ jeg ikke få, ikke overfor dyr. Det ville lægge mit liv i ruiner.
Så der skal selvfølgelig bestilles tid til lægen, men hvad ved i - er det overhovedet muligt, lige pludselig, ud af den blå luft at reagere på noget man aldrig har reageret på før? I en alder af 22? Altså er det ikke noget man normalt får i barndommen?
Og kan man bremse det, hvis man opdager det i tide?
Er pænt nervøs lige nu, jeg må simpelthen under ingen omstændigheder begynde at få allergi.
Grunden til at jeg tror det er katten, er fordi min far har to hunde som jeg ser jævnligt og aldrig har problemer med, og fordi jeg netop slår ud på armene, efter jeg har gået rundt og båret på en kat.
Åh gud please sig der er noget man kan gøre