Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Handle i Tyskland - Kruså eller Padborg?
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 23:47

Vi skal en tur til Tyskland, og så er det, at jeg IGEN har glemt det... hvilken grænseovergang er det nu, man skal køre over for at komme til de store butikker? Calle og Fleggaard mener jeg ligger lige ved siden af hinanden og med et par andre i nærheden - er det ikke Kruså?

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-05-2014 00:59

begge kæder har butikker ved både kruså og padborg, jeg foretrækker den Fleggaard der ligger ved padborg, på industriweg, hvor man skal dreje til venstre i lyskrydset ved United shops(poetzsch m. fl) så kommer fleggaard lidt henne på højre hånd.

Hvis i er til en tur i rideudstyr er det nemmest at tage frøslev grænse, første afkørsel ved Scandinavian park, og så køre til Frösleer bogen, der ligger Reitsport Ove http://reitsport-ove.de/

Der er stort udvalg af udstyr og foder, foder i større mængder skal dog forudbestilles. (ps-de taler dansk)

Så er det nemmest at handle i SP på vejen hjem, priser er stort set de samme som fleggaard

Mvh Naja

Smart velgående 1'er pony

5 år, cool og nem sælges

0
0
Svar på denne tråd

Tak Naja....
Forfatter: 
Dato:  21-05-2014 01:13

Ohhh... jeg tror vi er på Padborg så... synes jeg husker et stort lyskryds :-) Kan det så passe, at der ved Kruså er en butik ganske tæt på grænsen, som ligger lige ved en hovedvej, hvor man bare lige drejer ind? Sådan en lang smal butik med p-pladser ud imod vejen? Jeg husker at i gaaaaamle dage lå der flere butikker der, og der var benzinstandere foran, for det vigtigste var at tanke ;-)

Og vi skal ikke købe rideudstyr, men mange tak alligevel :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Nu bor jeg
Forfatter: 
Dato:  21-05-2014 09:36

selv ved Padborg så synes jo helt klart det er nemmest...

En tommelfinger regel er at sige over grænsen, og så 2. lyskryds til venstre, så har du poetzsch, Otto Duborg, fleggaard og Fakta.

Og Calle og Priss er også lige i nærheden.

0
0
Svar på denne tråd

tak Iben!
Forfatter: 
Dato:  21-05-2014 12:11
Padborg it is then :-)

Mvh. Tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

padborg
Forfatter: 
Dato:  21-05-2014 21:49

Ja det er vist Padborg du tænker på.

Før i tiden lå købmandsgården ned til venstre i første lyskryds. Desværre er der kommet andet supermarked istedet der hedder Priss.

Vi synes Købmandsgården var god og de var somregel lidt billigere, med rigtig gode tilbud og flinke ansatte. Så øv den savner vi.

0
0
Svar på denne tråd

Købmandsgården
Forfatter: 
Dato:  21-05-2014 22:17

Lotte: Den store Købmandsgården (Kaj Uwe) er ikek så svær at finde i Flennsburg. Over ved Kruså. Af senst motorvejen ved Danfoos, og så lige ud 1-2 km, så er den der.

VH Pernille

"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)

I believe in dragons, good men and other fantacy creatures

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

padborg
Forfatter: 
Dato:  21-05-2014 22:24
Pernille : Tak for informationer, jeg vil tage den til mig.

Vi klarer os nu også med de andre ved Padborg. Fakta har også tit gode tilbud.

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider