Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dagens 3 glædelige ting :-)
Forfatter: 
Dato:  19-05-2014 21:56

Så er det tid til at lave en tråd om dagens 3 glædelige ting:

1. Jeg nyder varmen, og at det er smukt og grønt ude i skoven

2. Har været ude at løbe en dejlig tur i dag

3. Jeg har fundet en gammel CD med guidede meditationer, som giver mig meget at lytte til

Billede

Vil du dele dine 3 glædelige ting for i dag?

Delt glæde er dobbelt glæde.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Afbalancering og harmoni

Psykoterapi

Certificeret individuel, par og gruppeterapeut

NYHED!

Praksis på fuld tid pr. 1. maj

Hjemmeside på vej: www.life-in-balance.dk

6
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-05-2014 23:04

Bliver aldrig træt af de her tråde :)

1. det bedste i dag er uden tvivl: jeg har bakset sådan med et emne til mit bachelorprojekt, det har stået stille de sidste par dage fordi jeg bare har revet mig i håret og ikke fattet en meter af den meget vigtige artikel, som jeg skal basere et helt afsnit på. Jeg har lavet diverse overspringshandlinger hele tiden, fordi jeg vidste det var sådan en kamp, der var hundrede ting jeg ikke forstod.

Men i dag skulle det være, jeg satte mig ned og tog det simpelthen én sætning af gangen, og prøvede at fatte hvad de dog havde gang i (genetik kan være svært! :P ). Det tog hele dagen, men fik skrevet halvanden side, og vigtigst af alt, så forstår jeg hvor de vil hen, og hvordan de kom derhen i artiklen.

ENDELIG slut med det, puha, det var en lettelse!

2. Som belønning for at have klaret den svære del af opgaven, tog jeg et par timer med et af mine yndlingsspil (Bioshock Infinite), og afslutter nu med et afsnit af the Walking Dead inden sengetid - med GOD samvittighed denne gang! :)

3. Lægen sagde i dag at min sprungne trommehinde ikke var slemt tilredt, og at den nok skulle hele fint. Det kunne have været værre!

Mvh. Sophie (:

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

3
0
Svar på denne tråd

3 glædelige..
Forfatter: 
Dato:  19-05-2014 23:20

Tak for deling, Sophie. :-) Fedt at du var vedholdende ift. emnet til opgaven, så du til sidst forstod det, du havde brug for at forstå!

Det er hyggeligt at skrive lidt sammen med dig i forskellige tråde. :-)

KH Esma

Healing

hest og rytter

Afbalancering og harmoni

Psykoterapi

NYHED!

Hjemmeside på vej www.life-in-balance.dk

3
0
Svar på denne tråd

overskrift..
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 00:16

1. har brugt 2 mdr. på at den ene hoppe jeg har i ridning skulle få tillid til mig, så vi har trænet fra jorden, har redet på hende 2 gange inden i dag, men hvor hun var meget usikker på det hele, og derfor skred vi lidt forsigtigt til værks.

I dag var hun bare helt cool, ridningen gik super, bedre end jeg nogensinde turde forvente, og så endda kun 3. gang vi rider (y)
(hun er 5 år og har kun været sendt i tilridning i ca. 6 mdr on/off pga. sygdom, og blev betegnet som ikke 100% ridbar da hun kom hjem, desværre har hun vist haft lidt hård medfart, så hun tror at alle nye mennesker vil gøre hende ondt og er derfor ekstremt nervøs og usikker )

2. min dejlige lånehest havde en rigtig her-kommer-jeg attitude, massere energi og tænding efter at lave noget, hvilket virkelig gav ridningen lidt ekstra kryderi, og vi havde en mega lækker træning

3. jeg har taget beslutningen om at tage mit første år på skolen om, da jeg har været ramt af uheld, på uheld, psykisk terrror, stres, og nu skade og sygdom som gør at jeg har misset rigtig meget, har kæmpet med disse tanker i 1 md nu, så det er en kæmpe lettelse at have taget besltuningen, nu skal vi bare finde ud af hvordan og hvorledes .. :)

. Nadja & Aagaardens Don Romino.

* Max Nobel 7. maj 2003- 23. oktober 2013 *

"vi er ikke alle lige dygtige, men vi er alle lige vigtige"

4
0
Svar på denne tråd

Mine tre..
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 08:33

...

1) Min kollega der har været sygemeldt en måned er tilbage på arbejdet. Dog minus et bryst og nogle kræftknuder.

Dejligt at se hende igen! Og dejligt at hun er ved godt mod og positiv! Også selv om det har været hårdt og hun ved at der kommer et forløb med kemo og tab af hår osv.

2) Det er opdaget i tide - og hun kommer sig over det!!!

3) Øhh - der er masser af positive småting i min verden - men der er ligesom ikke noget der kommer op på siden af det med at min søde kollega VIL blive rask

£isbeth & Baloo

Kender du Trec? Læs om det på:

TRECDANMARK.DK
Se stævnekalenderen for forårets stævner og træningsdage.

Kom og vær med!!

9
0
Svar på denne tråd

fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 16:44

1: Bestod min teoriprøve med 2 fejl :D

2: Dejligt vejr og vi har gået lang tur med alle 4 hunde (med min veninde) og har redet hestene :D

3: Min læreplads er i hus og papirene er afsendt :D

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

6
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 17:08

1. Har en date i vente efter arbejde. Gåtur langs Themsen efterfulgt af drinks.

2. Fik bekræftet min fastansættelse med dertilhørende lønforhøjelse tidligere i dag.

3. Var på vægten i morges og den går heldigvis den rigtige retning. Dejligt når ens hårde slid bærer frugt.

5
0
Svar på denne tråd

Dagens 3
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 17:45

Først to ting:

- Esma, hvor er det et dejligt billede af dig! Wauw!

- Lisbeth, hvor er din kollega heldig, både at hun er på vej til at blive rask og fordi hun har en kollega som dig, som holder så meget af hende.

Mine 3 ting for i dag:

1. Solen skinner og det er varmt! Yay! Jeg elsker det!

2. Jeg fik svømmet 50 baner, og min crawl bliver bedre og bedre (den har ellers været det svage punkt).

3. Jeg har en aftale senere i dag med et menneske som er godt for mig på alle måder. :-)

Lene

Courage is being scared to death but saddling up anyway.

5
0
Svar på denne tråd

Dakoda
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 17:50

1. Solen har skinnet idag, og det er bare lækkert vejr!

2. Fundet ud af jeg er færdig med matematik for altid, skal hverken op til mundtlig eller skriftlig matematik, så jeg er lykkelig! (Går i 2.g)

3. Senere står den på ridetur i aften solen, det bliver skønt på min nye racer!

Billede

Og lige den sidste!

4. Min forkølelse er bedre, har været tung i hovedet og sløv de sidste par dage, men nu er det bage snot jeg døjer med, men kan kun blive glad af det gode vejr ;-) ;-)

Mie Trolle

Med ny hest - HO-Cosmos Future OX

4
0
Svar på denne tråd

oh jubel...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 20:02

Det første jeg tænkte, var også at hold da op et dejligt billede :-) Derudover har det på alle måder været en fantastisk dag i dag.

1. Vi har bagt fødselsdagskage til barylerne, der bliver fire år lige om lidt - og det var en fest! Der var stort set ikke det sted, hvor der ikke var kagedej på barylerne, efter at de havde slikket skålene.

2. Vi havde den dejligste skovtur, barylere på løbeykler for op og ned ad bakker, over rødder og stammer og igennem mudderhuller, og frederik slæbte sin egen cykel op ad en kæmpe bakke med mindst 30 grader hældning. Vi for også lidt vild i skoven, og kathrine fandt hovspor, som hun var SÅ sej til at følge. De førte os til en mark med islændere.

3. Oh jubel! På vejen hjem mødte vi en dame på en islænder, som vi fik lov til at klappe. Og for at det ikke skal være løgn, fik begge barylere deres første ridetur. Kathrine, som ellers fyrer spørgsmål af med 140 ord i minuttet i stort set samtlige minutter i alle vågne timer, sagde overhovedet ikke et ord, imens hun sad på hesten - men stjernerne i hendes øjne sagde mere end 1000 ord. Da hun var færdig med at juble over rideturen, kom det uundgåelige ønske: Mor jeg vil gerne have en hest. En RIGTIG hest!

mvh. tina

Barylere rule!
4
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 22:05

1) Jeg har fået en maaaaasse sol i dag!

2) Jeg endte halvkvalt af grin, fordi min ene hund, samtidig med hun kastede sig mod pinden jeg holde i hånden, afgav de mest patetiske bjæf, jeg tror jeg har hørt, fordi jeg ikke kastede den ud i vandet!

3) May (en hest) og jeg hyggede med at lave absolut ingenting i et stykke tid, efter jeg havde tusset rundt på folden nogle timer.

Bissen

3
0
Svar på denne tråd

3 glædelige ting
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 22:14

Har fået 12 i min opgave

har lavet det fineste pilehegn i min have (og iøvrigt ordnet haven)

har (næsten) afsluttet min stedfars bo, betalt alle kreditorere og afleverer nøgler til lejligheden mandag.

Må man kun skrive 3?

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
5
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 22:18

1. at jeg pludselig forstod en vidensskabsteori i sådan grad så jeg i toget pludselig udbrød "NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ" på den velkendte "Endelig faldt 10'øren måde"

2. At vejret et helt fantastisk

3. da min dejlige hest pludselig puttede hele hovedet ind til mig imens vi var ude og gå tur og vi stod og nussede i en 5 minutters tid inden vi gik videre

Carina Overgaard... Militaryrytter

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

www.bricksite.com/ fredericiahesteklip

4
0
Svar på denne tråd

3 gode ting
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 22:29

1. Har haft en meget udbytterig dag sammen med kollegaer, hvor vi var på studiebesøg ( og der var også plads til hyggesnak )

2. Min hoppes fremtidige forhold er på plads, og hun var idag i starten af sin brunst, så satser på hun er klar til inseminering fredag.

3. Vejret var skønt og glæder mig til snart at skulle bo på landet fuldtids, med hvad dertil hører

The grass was greener....

Mvh Janni

2
0
Svar på denne tråd

Dagens 3 glædelige ting :-)
Forfatter: 
Dato:  22-05-2014 19:33

Dejligt at læse jeres delinger af 3 glædelige ting. :-)

Tak for de søde ord om mig på billedet, det varmer mit hjerte.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Afbalancering og harmoni

Psykoterapi

NYHED!

Hjemmeside på vej www.life-in-balance.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-05-2014 19:52

1. jeg har søgt om et studiejob hos Valby Dyreklinik, og har ikke hørt fra dem, var til samtale for knapt 2 uger siden, og begyndte at tro at jeg nok ikke fik det job, selvom det var helt perfekt...

Og så om de ikke ringede her i eftermiddags, og ville have mig ind i en uges prøveperiode!!! Er helt oppe og ringe, er SIMPELTHEN så glad!!

De vil gerne ansætte 3 studerende, da de udvider, og så vidt jeg kunne forstå har de 4 personer inde til en uges prøveperiode. Så de har valgt mig ud af mange ansøgere til samtale, jeg håber VIRKELIG de ansætter mig!

Det er det perfekte job, man skal kun arbejde 3 timer af gangen så det kan passe ind med studiet, det giver super erfaring at sætte på CV'et, og efter noget tid får vi lov til at udføre mindre operationer selv, fx kastration og sterilisation!

Arrrhg det er det perfekte job og jeg FATTER ikke hvor heldig jeg er, at de valgte mig til at komme ind på prøve!

Jeg ved godt jeg ikke har jobbet endnu, men jeg kan ikke lade være med at være glad alligevel!

Jeg håber nogen herinde vil krydse fingre, det er i næste uge

2. Var til møde med min vejleder i dag, og fik endelig styr på nogle ting jeg var i tvivl om med opgaven!

3. Min halsbetændelse er gået væk og mine ører har det bedre :)

Mvh. Sophie (:

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

4
0
Svar på denne tråd

Gode ting
Forfatter: 
Dato:  22-05-2014 20:59

1. "Første" eksamen i år er overstået (den første i læseferien, SO blev overstået i januar). Så kan jeg kalde mig HTX-student om 6 eksamener mere.

2. Jeg er for første gang nogen sinde kommet over minimum i skriftlig engelsk, og så med hele 197 ord, så jeg kom op på 997 ord Resten føles også ret vellykket.

3. Min kæreste vil helt frivilligt køre mig til optagelsessamtale om 1½ uge, så jeg slipper for at arrangere bil.

- Pernille

Jeg er landmenneske, og har gået på fri- og efterskole - det er jeg opvokset med, og det er jeg stolt af.

Jeg har min egen mening, men spørger for at blive klogere.

3
0
Svar på denne tråd

dagens 3
Forfatter: 
Dato:  22-05-2014 21:40

Jamen den er lidt svær idag...

1: Min morfar fik en rigtig flot afsked fra kapellet på regionshospitalet Holstebro. Min onkel holdt en skøn mindetale som sagde alt om hvem morfar var

2: Havde trods dagen en hyggelig grillaften med manden og min lillebror mens dyrene nød temperaturen var faldet så de ikke var ved at dø af varme

3: Fik det knus jeg havde brug for da jeg havde kørt lillebror hjem - åhhhh min mand er nu guld værd

4
0
Svar på denne tråd

Hopper lidt tilbage
Forfatter: 
Dato:  22-05-2014 22:51

Jeg starter med at hoppe et par dage tilbage ;)

Nu har jeg i snart lang tid snakket om, at nu NU skulle jeg også prøve at gallopere på hestebassen og havde planlagt, at så skulle jeg ha en til at holde mig i en longe så jeg ikke rykkede hende i munden ....

Forleden sagde min mave, at idag skulle jeg altså galoppere! også uden en 'sikkerhedsline'. Og det gjorde jeg så, den ene langside, meget fint og roligt, og hun gik ned i en pæn trav på kortsiden. Puhaaaa .... og så prøvede vi en gang til, først gik hun i krydsgalop men rettede det selv og så gik hun så pænt og fint på 2-3 volter. Hold da op jeg var helt oppe i skyerne :) Så det var et vigtigt (lillebitte) skridt videre i at turde stole på både hesten og mig selv.

Dagens 3 gode er

Det ene barn har lavet lækre muffins, som jeg skal ha med på arbejde i morgen

Det andet barn er ved at lave lækre fødselsdagsboller, som jeg skal ha med på arbejde i morgen.

Og endelig førte en kort nabosnak til, at naboen og jeg - uplanlagt - gik hen og hørte et rigtigt godt foredrag om humor og glædens betydning.

Men galopturen var altså toppen af poppen denne uge :)

Mvh. Sanne

Pt. uden signatur :D

3
0
Svar på denne tråd

dagens tre
Forfatter: 
Dato:  23-05-2014 14:11

Min søn sover til middag, uden at have fået flaske (han bliver et år i dag)

Jeg blev ringet op af dagplejekontoret, vi har fået den dagplejer vi har ønsket

Min chef ringede op, og sagde at når jeg kommer tilbage til august skal jeg arbejde sammen med ...., hun er den bedste kollega jeg har haft, så det kan ikke blive bedre..

2
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider