Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Windows 8.2 og E-book SW
Forfatter: 
Dato:  01-05-2014 21:27

hej hn'er,

jeg har købt mig en - synes jeg - dejlig lille "kombi-tablet" en Asus T100T, som har Windows 8.1 som styresystem.For mig er det dejligt at kunne klikke tastaturet på og så fungerer min tablet, som en almindelig computer. Men jeg vil jo også gerne starte min tid som E-book læser. Jeg har ingen erfaring mht. e-books, men vil glæde mig til at tage på ferie med min tablet loaded med bøger og til strandbrug så kun et par bøger eller 3 i hardcopy. Det vil være super for bagagevægten :-)

 

Hvilken SW passer ind på Windows 8.1 platformen? På Saxo.com anbefaler de Adobe Digital Edition 3.0 til installation på PC'ere, Men når jeg tjekker på tekniske specs., så står der Windows XP - til Windows 7! Er der nogen, som har tjek på, om denne Adobe version 3.0 fungerer godt på Windows 8.1? Eller er der et hint til en anden SW, som både kan e-book og e-pub formatet?

 

Håber nogle af jer har et par gode råd.

 

Hilsen en kommende forventningsfuld e-book læser,

Lotte K

0
0
Svar på denne tråd
 
 Windows 8.1
Forfatter: 
Dato:  01-05-2014 21:36

Ja, en "tyrkfejl" fik lige opdateret styresystemet på min lille "puter" til en nok fremtidig version. "puteren" kører med Windows 8.1 altså

 

Mvh. Lotte K

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kindle
Forfatter: 
Dato:  06-05-2014 12:22

Jeg kigger lige med her - har lige købt en Lenovo Yoga 11S og der ville jeg også læse E-bøger.

 

Kindles App var allerede på computeren, og den er også super fin og der er flere gratis bøger. Har hentet et par stykker.


Ville hente en dansk bog fra www.riidr.dk, men det vil ikke helt som jeg vil. Så havde egentlig tænkt at lave en tråd om det samme, men TS kom mig i forkøbet ;-)


Lækker Albion Platinum Ultima str. 18" sælges

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider