Ork ja 
Jeg havde først de der "netponyer", senere gik det over til vildheste forums, hvor jeg faktisk også selv endte med at lave en hjemmeside med vildheste rollespil. Satte et opslag i Wendy bladet med hjemmesiden, gog fik masser af brugere faktisk!
Det var susper sjovt men mega tidskrævende - der var mange af de helt unge børn, der ikke anede en dyt om fx at registrere sig på et forum, og i stedet for at læse min guide til at komme igang, så spurgte de bare om de samme spørgsmål hele tiden, så brugte riiigtig lang tid på at forklare mig om og om igen.
Men de lidt ældre (15 år) kunne godt håndtere et forum, og vi havde mange sjove timer med at skrive i vildhestelegen 
Tror desværre jeg har glemt hvad min hjemmeside hed, ved bare jeg lavede den på proboards.com
Der gik ikke længe efter dette, før jeg fandt nforn.dk, som der sikkert er nogle der kender herinde.
Fantastisk netheste side, der var et super godt socialt sammenhæng på det tilknyttede forum. Jeg har brugt TIMER i alle de forskellige tekstbaserede rollespil derinde!
Både i hestelege, men så sandelig også i dem hvor man selv kunne skabe sin person, fx på en kostskole for unge, eller i en rock by, eller whatever.
Tit skrev jeg videre på SMS med mine venner i legen, når mine forældre sendte mig væk fra computeren om aftenen 
Nej hvor vi hyggede os..
Så ja det har jeg haft det sjovt med 
Det er så fedt at skabe sin egen historie sammen med andre. En af legene på nforn.dk var særligt god, jeg tror faktisk den kunne laves om til en bog og sælge, vi var mega opfindsomme!
Det er dog alt sammen i mine tidlige teenageår, så det er lææænge siden!