Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når ja da,
Forfatter: 
Dato:  27-03-2014 12:29

Hej HN.

Det her er lidt et indlæg jeg skriver med den dårlige samvittighed pustende i nakken, eftersom jeg har lidt løse ender. Mine indlæg fører ofte til debatter, hvor jeg til sidst sidder med en følelse af ikke at være tilstrækkelig, men jeg er jo bare et menneske.

Altså for det først har jegg en gang imellem delt nogle billeder med jer af min ridning af min hest Arlin. Der har været en lille vinterpause med ridningen,men nu er vi igang igen og får oven i købet undervisning hos min gamle underviser, der er ved at uddanne sig til basis instruktør ved BBH. Det er jo mega fedt, så jeg får i hvert undervisning i den metode jeg gerne vil ride med og jeg e bare så glad for den ridestil jeg har valgt. Det føles bare heltt rigtigt

Derudover har jeg også min pony Morgan, der havde en forfærdelig kløen og ikke rigtigt tabte sin pels. Han er nu i behandling for Cushing og, han er begyndt at fælde og skifte til sommerpels! Hurra! Der er første gang i to år. Så jeg er rigtigt glad.

Derudover harr jeg tre små ponyerr, jeg ikke bruger meget tid på. Jeg tager billeder af dem og d eltager en gang imellem i intershowhorse, men tiden er knap til Morgan og de tre små, da jeg er i slutningn af 3. g.
Desuden rider jeg kun tre gange i ugen, mere har jeg ikke tid til. Men sådan er det. Fordi Morgan er syg ogg de små ikke er til at komme af med, så må det altså være sådan. De har de alle godt og får madd og vand og masser af kærlighed, når jeg har lidt tid tilovers.

Desuden skrev jeg engang om naboens hest der var i en slem forfatning Efter jeg skrev det indlæg, skrev naboen at jeg ikke kunne passe den alligevel og min mor forbød mig at melde dem til hestens værn (det er utroligt stressende at st med sin mor op mod sin fornuft ). Dels pga. vores forhold til de naboer med hesten og dels pga. min mor, har jeg altså ikke fundet modet til at gøre noget ved det. Jeg er kommett forbi der et par gange efter, men kan ikke se ponyen - så måske den er aflivet. Jeg ville gerne være supermand,men jeg er en kryster og det er jeg ked af. Lige nu fylder mine egne heste og min uddanelse for meget til at jeg kan finde modet frem, men måske jeg gør det i sommerferien. Jeg vil gerne gøre noget ved det, men jeg er ikke overmenneskelig.
Til sidst fik jeg engang det sådan hen at lige da jeg lærte at telepatere med dyr lovede jeg at tage en snak med LP-mor (Sanne)'s hest. Det blevv aldrig til noget, hvilket jeg stadig synes er pinligt. Så hvis du læser det her, så har jeg nu afsluttet mit kursusforløb på 5 dele i telepatisk kommunikation, og har øvet mig en hel del mere. Så hvis du er frisk, så må du gerne skrive til mig og så vil jeg tage en kommunikation med din hest.

Det var bare det. Jeg kan ikke gøre det bedre, end det, men altså mine egne heste har det godt! Nogle gange er HN lidt hårde ved folk, så husk nu den venlige tone, for det sidder altså indtryk på trådstarter. For lige at komme med en morale. Eller noget.

Sagde Tine

3
0
Svar på denne tråd

Det er menneskeligt....
Forfatter: 
Dato:  27-03-2014 12:37

Det er menneskeligt ikke at være et "super-menneske", som kan alt, ved alt, og altid kan og vil gøre det rigtige.

Det er en del af at vokse, at man lærer om livet, og at alt ikke bare bliver, som man ønsker/mener/drømmer om.

Til gengæld er det meget modent, at tænke over hvorfor og hvordan man fravælger ting man gerne vil. At det ikke bare er bevidstløs la la.

Men man skal så heller ikke blive navlepillende pinefuld overfor en selv, fordi man har måtte fravælge/vælge om/gøre anderledes.

Så op på cyklen igen, du gør det "godt nok". Så husk ikke at forfalde til "jeg er ikke god nok" selvmedlidenhed.

mvh Charlotte

9
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  27-03-2014 15:02

Charlotte har HELT ret i mine øjne. :)

Michael

GO FOR IT!!

1
0
Svar på denne tråd

Det er for sent nu
Forfatter: 
Dato:  27-03-2014 16:15

Jeg havde da glemt alt om det med at telepatere med kræet ..... men det er så for sent, hun gik over regnbuen for ca 1 1/2 måned siden. I øvrigt på en meget stille og fin måde, lagde sig til at sove og så vågnede hun ikke igen.

Mvh. Sanne

Velholdt Baloun C1 17" sælges/byttes. Billeder og flere detaljer kommer snarest på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

ja, I har helt ret.
Forfatter: 
Dato:  27-03-2014 20:06

Jeg tror bare det bearabejdede, det hele lidt at få det ned på skrift Jeg har bare i lang tid haft ondt i maven over naboens lille pony og følt mig skidt over jeg ikke gjorde noget. Spørgsmålet er jo så, hvornår det begynder at fylde så meget, at det faktisk bedre kan betale sig at gøre noget ved det. I bund og grund synes jeg jo ikke det er okay, at jeg ikke gør noget ved det!

Men altså, det er aldrig for sent, man kan sagtens telepartere med afdøde dyr, men det er jeg da glad for ikke har gået dig på Jeg har lidt en tendens til at være doven, hvis jeg kan komme efter det.

Sagde Tine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider