Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

foundation
Forfatter: 
Dato:  21-03-2014 08:40

kan i anbefalde en foundation, jeg er helt ny på området så ved ikke så meget om det.

der er nogle ting den skal kunne

dække godt.

være parfumefri, da jeg lider af parfumeallagi.

huden skal kunne ånde igennem den.

den skal kunne købes i butikker er ikke glad for nethandel.

nu er min hun ikke fejlfri så jeg kan ikke bruge en bb cream, det ville ellers være nemt. og de bb creams der er på market er som regl ikke parfumefri.

ja jeg ved jeg skal havde hjælp i butikken til at finde min farve, det skal jeg nok gøre.

det er modtageren der bestemmer budskabet!
0
0
Svar på denne tråd

Clinique
Forfatter: 
Dato:  21-03-2014 13:43

Min erfaring er, at hvis man er sart og ikke tåler feks parfume, så er Clinique rigtig godt. De laver et hav af forskellige foundations, så en tur i matas eller et stormagasin og få dem til at hjælpe med valget.

Der findes sikkert også billigere alternativer, men jeg syntes pris og kvalitet hænger sammen når man snakker foundation.

Mvh

Mette

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

www.lille-hovgaard.dk

1
0
Svar på denne tråd

fejlfri
Forfatter: 
Dato:  21-03-2014 15:57

hvis din hud ikke er "fejlfri" så ville jeg bestemt ikke anbefale en foundation.

min erfaring viser, at når jeg bruger foundation, så får jeg uren hud.

men hvis jeg renser huden med makeup fjerner og bruger en eksfoliator (jeg bruger matas' rensemaske når jeg alligevel er i bad), så er min hud faktisk fejlfri :)

(mine veninder har samme oplevelse ;) )

så jeg nøjes bare med en bb cream. de fåes også uden parfume.

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2014 17:14

Long time akne-offer her. Den eneste foundation jeg nogensinde har turde putte på min hud er Meow Cosmetics. Ejerne har selv meget sensitiv hud, så er meget OBS på hvad de putter i.

Største minus er, at det skal hentes fra USA... men det holder latterligt lang tid, så jeg har ikke de store problemer med det.

De havde også fri international fragt + 17% rabat for et par dage siden (som jeg udnyttede, w00t!)

Bissen

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-03-2014 20:54

Giorgio Armani laver den absolut bedste make-up! Nok er det dyrt, men det holder hele vejen, også for min urene hud. Medarbejderne er altid meget i mødekommende og kan hjælpe dig til at vælge den helt rigtige foundation.

Bemærk dog at man kun kan købe Giogio Armani make-up i Magasin i KBH og på magasin.dk :)(i DK altså)

Med venlig hilsen

evA

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  21-03-2014 23:33

Jeg vil anbefale en mineralpudder i stedet. Fx youngblood. Den dækker godt og giver ikke uren hud.

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

1
0
Svar på denne tråd

ssssssssssss
Forfatter: 
Dato:  21-03-2014 23:41

Bruger Clinique og er SÅ glad for det mærke :)

Koster 450 kr for meget, meget lille tube/flaske med det, men det er så godt.

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-03-2014 17:39

tak for alle de gode råd.

jeg var i matas i dag og spurgte der, fortalte hvad jeg skulle bruge den til og til min forundring mente expetienten at jeg ikke havde brug for en foundation men en cc cream.

ja jeg købte den, og farven passer perfekt, det har jeg aldrig prøvet før med en foundation der skal jeg som regl havde to jeg blander for at faven bliver perfekt når jeg endelig købte en.

men nu melder en masse spørgsmål sig,

kan jeg bruge concealer under den hvis jeg nu går hen og får en enkelt bums som jeg nu gør en gang imellem.

jeg spurgte om jeg kunne bruge pudder over den og det kunne man godt, men jeg kan se det ikke er nødvændigt.

kan man lægge en flot makeup oven på den.

ja jeg bruger mascara og lippgloss, thats it.

men jeg kan vel spøgre igen når jeg kommer der ned igen.

ja jeg er fuldstændig novice på dette område.

jeg er 34år gammel, så jeg burgte vide noget om det, men har ikke haft en mor der gjorte noget ud af sig selv så kunne ikke få noget viden der fra, og ja har ikke haft det så godt de andre år til jeg havde overskud til at gøre noget ud af mig selv. men det har jeg nu købte en bog om makeup, og der var en masse fif og triks i som jeg kunne bruge.

men det var den lille opdatering her fra.

0
0
Svar på denne tråd

Matas...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2014 20:56

Hvor dejligt at høre at du fik den hjælp du havde brug for og fik et produkt der ser ud til at blive et hit.

Jeg har en cc cream fra clinique og den dækker lige det den skal. Jeg bruger ikke concealer under, men det kan man sagtens. Hvis jeg skal i byen pudrer jeg ovenpå, og så kan jeg sagtens lægge øjenmakeup ovenpå det.

Mvh

Mette

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

www.lille-hovgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvad er nu det?
Forfatter: 
Dato:  24-03-2014 09:11

Hvor er det dejligt at höre, at du fik den hjaelp du havde brug for. Men nu bliver jeg lidt nysgerrig, hvad er forskellen paa en cc cream og bb cream? Jeg har aldrig hoert om en cc cream foer.

- AEA

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-03-2014 09:52

AEA:

det her var hvad jeg fandt på nettet.

CC cream er den blevet døbt, og skulle efter sigende være en "BB cream på steroider"

Hvad betyder CC Cream?
CC står for "color and correct" eller "color and care", og det er det, der gør CC cream afgørende anderledes. CC cream bliver anset som opgraderingen af BB cream, og skulle have en bedre dækkeevne, fugte mere intensivt og samtidigt give et mat og naturligt finish. CC cream er derudover beriget med anti-aging ingredienser og sun protection, som udglatter og beskytter huden.

ja google er din ven når du ikke ved svaret på spørgsmålet.

hvis du er intresseret i at købe sådan en cc cream så vil jeg anbefalde clinique superdefense cc cream, den er uden parfume, men de kan hjælpe dig i matas

0
0
Svar på denne tråd

gl.dags bruncreme
Forfatter: 
Dato:  25-03-2014 09:12

Er det kun mig der synes at disse BB/CC cremer fungere som en gl dags bruncreme når man har dem på ?

Mit ansigt skinner som en nyslået mønt når cremen er påført- men bevares den dækker alle uligheder mht hudfarve etc.

Jeg har bedre held med at bruge

• dagcreme
  • primer
  • mineral foundation.

Pt er det Youngbloods jeg sværger til, har ellers brugt Bare Minerals en del år, men Youngbloods dækker bedre

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider