Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Luksusfælden nye afsnit- genudsendelse
Forfatter: 
Dato:  09-03-2014 09:30

Hejsa

Desværre fik jeg ikk set det første afsnit af (ny sæson) luksusfælden i tirsdags

er der nogen som ved hvor det kan ses på nettet eller hvornår det blir genudsendt?????

0
0
Svar på denne tråd

Viaplay ...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2014 11:58

Vi har ikke tv herhjemme så vi ser altid den slags programmer på viaplay ... Det koster dog 79,- pr måned ..

Skal det være gratis kommer tv3 programmer jo på tv3play.dk, men jeg mener først de kommer 7 dage efter de har været sendt i tv...

Har du vores nye guldklump?

Gerne fjordhesteblanding/ tung type.. Ca 150/155 i stang, 8-14 år og "idiotsikker", både med trafik og nervøs rytter ..

0
0
Svar på denne tråd

kig tv-oversigten.
Forfatter: 
Dato:  09-03-2014 16:49

I aften kl 20 på tv3

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor interessant?
Forfatter: 
Dato:  09-03-2014 20:59

Hvorfor sidder man dog og ser programmr om andre folks ulykkke og økonomiske ruin?

1
19
Svar på denne tråd

Hvorfor
Forfatter: 
Dato:  09-03-2014 21:07

Hvorfor sidder man dog og gør sig til dommer over, hvad andre skal mene??

Har du snakket med din hest idag??

15
2
Svar på denne tråd

Og samtalen forstummede totalt
Forfatter: 
Dato:  10-03-2014 13:23

Tja - i et debatforum udveksler man vel synspunkter? Hvis ikke nogen må kommentere på noget som helst, så bliver det da en meget tavs verden. Besynderlig indstilling til mennesker, som jo karakteriseret ved, at de netop er kommunikerende modsat udveksklning af informationer.

1
1
Svar på denne tråd

Nej men
Forfatter: 
Dato:  10-03-2014 13:29

Nu var det jo ikke det spørgsmålet gik ud på Søs.

Mvh. Line Vennekilde

Kashmir.. <3 Den eneste der rigtig dur<3

2
1
Svar på denne tråd

Afsnit.
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 14:58

Nu ligger afsnittet på www.tv3play.dk/programmer/ luksusfaelden/364995?autostart=true

Så jeg kunne lige nå at se det inden i aften :)

Søs ?Meggi?
Jeg ser det, fordi jeg finder det lærerigt. Jeg lærer nye ting om love og økonomi, som jeg ikke kendte til. Jeg har aldrig haft et fag om økonomi (jeg er naturvidenskablig), men jeg interesserer mig bestemt for emnet alligevel (og det bør man også gøre). Jeg sidder bestemt ikke og er skadesfro - fx over det unge par i dette nyeste afsnit. Jeg følder derimod med dem, og jeg er lykkelig for, at der er nogen, som prøver at hjælpe dem videre. Jeg kan ikke se det onde ved dette program - tvært i mod - men det kommer også an på, hvilke øjne man selv ser dette program med.

....

5
0
Svar på denne tråd

Andres ruin...
Forfatter: 
Dato:  11-03-2014 18:21

af de afsnit jeg har set, synes jeg egentlig langt de fleste er ret fornuftige mennesker der har mistet overblikket.

De fleste kan jo godt finde ud af at moderere sit forbrug og overholde den økonomiske røde tråd når de har forstået hvad de skal gøre.

Det er møg ærgerligt at husholdning, budgetering og rente-regning ikke er et selvstændigt fag i de høje klasser i folkeskolen.

Jeg synes altså jeg lærte det i skolen.

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
2
0
Svar på denne tråd

Ej, lige det unge par...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2014 07:53

Deres metoder var altså for viderekommende. Man køber sgu da ikke 14 telefoner på afdrag og sælger dem igen for at få kontanter. De havde en telefongæld på 8x.000. Jeg er med på man kan komme i økonomisk uføre, men det var godt nok en kreativ måde at løse det på. Oven i hatten havde ingen af dem arbejde

Mvh
Alice

Nu med to smækre RDH-hopper i stalden.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider