Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Armstrækkere........
Forfatter: 
Dato:  05-03-2014 18:15

Halløj alle denne onsdagaften.

Hvor mange RIGTIGE armstrækkere kan I tage? Jeg kan tage 4. Har lige tjekket... Min tante på ca. 55 kan tage 25, så jeg skal simpelthen i gang...

Hvor mange kan I tage? Det skal være de rigtige med en næse der rører gulvet og på tæerne...

Når I skriver hvor gode I er så skriv lige jeres alder også.

Jeg er 28 år.

Vh Trine

Puttemusen (Bandidos) er bare bedst i verden!

Et ægteskab er et sted man propper de ting ind i, som man gerne vil beholde :)

0
0
Svar på denne tråd

pinligt
Forfatter: 
Dato:  05-03-2014 19:09

men sandt, jeg er så "dygtig" at rekorden er 0. Jeg er 43 og har aldrig præsteret en eneste i mit liv. Dem kan jeg bare ikke finde ud af og mine ellers stærke arme, bliver til spagetti, når jeg prøver

4
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-03-2014 21:36

Efter en tur i Forsvaret kan jeg vel tage en 70-80 stks eller lignende :-) Ordet "udgangsposition" kan stadig plage mig i mine drømme :-P Og det takker jeg sergent Kristensen for. ;-)

Jeg er 19 år.

3
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2014 21:46

Jeg er 50 og kan tage 8 ad gangen x mange, jeg har aldrig prøvet at tage dem i træk da jeg kører sæt ;-)

Og det er de rigtige hvor maven er trukket ind, kroppen er lige, og hofterne er tættest på gulvet.......

Venlig hilsen Gitte

1
0
Svar på denne tråd

upsups
Forfatter: 
Dato:  06-03-2014 13:34

puha 20 ad gangen, også op til de 60,70 stykker.

Smalle kan jeg kun tage 10 ad gangen og nok kun op til 30 meeen sådan er det når man også træner dips.

Jeg er 23.

Har aldrig forstået at man på fitness hold tillader dem på knæene. for bevares er det hårdt på tæerne, men det er en øvelse, man så hurtigt bliver stærkere i, så det lidt ærgeligt.

Jeremy Rudge Fusion dressur sadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Armstrækkere
Forfatter: 
Dato:  06-03-2014 14:20

Jeg tager 10 (altid smalle med armene ind til kroppen) og gerne 3 gange. Jeg er 27..

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2014 14:34

Kommer an på form og hastighed.

Hvis jeg skal tage 100% Coach Sommer (US træner for ungdomslandsholdet i gymnastik), så rammer jeg ca. 12.
Hvis jeg må sætte farten op og skære ned på ROM lander jeg vel på 20-30 stykker (hvis vi snakker uden pauser overhovedet, bare straight).

Men jeg har ikke testet for nyligt.

Til gengæld har jeg dødløftet 140kg ;D

Bissen

2
0
Svar på denne tråd

Antal...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2014 17:10

Jeg kan tage et sted mellem 50-60 stykker almindelige strækkere i et sæt.. Tager jeg dem på knoerne kan jeg tage 15....tager jeg med bred er det også 50-60 stykker... Jeg har prøvet nogle enkelte gange at tage en 10kg skive på ryggen og lave armstrækkere med den på, da tager jeg ca. 10 - det er MEGA hårdt! :D

Jeg ændrer gerne lidt på min måde at tage dem på, så jeg tager både med smalle og bredde arme og med hænderne samlet under brystkassen(Det er P... hårdt!).

Tilgengæld kan jeg maks dødløfte 70 kg.. :D hehe... jeg har ingen benmuskler :)

Jeg er 24 år

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider