Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

DRFgo giver mig lange p....
Forfatter: 
Dato:  02-03-2014 20:31

Er jeg den eneste, der er træt af DRFgo? :-D Jeg får simpelthen lange p.... hvergang jeg skal derind, fordi der er så meget trafik, at den kører så langsomt.

Jeg er igang med at lave en stævnekalender, og har pt 3 tabs åbne for at det går bare nogenlunde "hurtigt" Ja, og se hvad jeg kan nå at skrive i mellemtiden :-P

Virk nu, DRFgo!

1
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  02-03-2014 21:05

Det må være dit system?

For på min computer fungerer GO rigtig godt og bestemt ikke langsomt - har sjældent problemer med det.

Måske det her til aften det er langsomt? Prøv evt igen i morgen.

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

Sandra:
Forfatter: 
Dato:  02-03-2014 21:31

Jeg har tidligere været derinde (også om aftenen) hvor det også bare var møg langsomt. :-(

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det tager SÅ
Forfatter: 
Dato:  02-03-2014 22:39

lang tid, så må der også være tid til et "før" og "efter" billede, med centimetermål?

Hmm, det må være ved at være forår

4
0
Svar på denne tråd

drf-go
Forfatter: 
Dato:  02-03-2014 23:17
For mig fungere det upåklageligt. Har aldrig haft nogen problemer med det. Slet ikke i forhold til det vi havde tidligere..

Men jeg synes jeg har hørt det bliver ændret igen her engang senere på året, så du kan være du er heldig det fungere bedre for dig der...😊

Mvh Stinne c",)

At ville skaber evnen til at kunne.....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider