Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Konfirmationskørsel, Sydsjælland, Fakse
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 08:37

Hejsa

Er der nogen der kan anbefale nogen til konfirmationskørsel i Fakseområdet?

Det er min nabo der skal konfirmeres og de vil godt have noget pænt konfirmationskørsel, men meget gerne noget der ikke er oppe i 6-7.000 kr. Er det realistisk?

Venlig hilsen

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Se her
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 10:13

Ham her kommer nede fra næstved området;) han har nogle flotte frisere han køre med;)

www.facebook.com/pages/ Bryllupsk%C3%B8rselHest-med-Vogn/ 268097569877010

Sagde Line Østerby Jonassen.

- med Santos og Freja:) 2 dejlige heste og til og med mor og søn:)

1
0
Svar på denne tråd

Konfirmationskørsel??
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 10:32

Sorry..... Er bare lidt i chok over at man skal arrangere noget som ligner bryllupskørsel for en konfirmand.... Det må være min høje alder, den er gal med når jeg tænker, at det er da langt ude....

Men måske den unge har et godt betalt fritidsjob og selv spytter i kassen?

Guldhår

www.Lehmanns-Rideudstyr.dk

-shop bedre online

...........Bedst til Bucas

Lavfruktan WRAP sælges og leveres

4
2
Svar på denne tråd

Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 12:18

Hvad er pæn konfirmations kørsel?

Er det kun hestevogn som er i spil, eller gælder det også biler?

Hvis hestevogn er der f.eks Klindt fra Klindt rideudstyr. Han er super dygtig, køre 2 spand store heste, har en super flot vogn og kommer jo fra st. Heddinge. Han er i den lidt dyrere ende, men til gengæld er han proffesionel.

Er det bare to shetlændere, pænt pyntet foran en lille vogn som er pæn konfirmations kørsel, så er prisen jo nok noget andet. Og disse findes også rundt omkring.

Af biler ved jeg at der f.eks i Karise er en som kører gammel flot bil. Mærke kan jeg ikke huske da det ikke interessere mig, men flot er den. Pris vil jeg tro uden at vide det, at han er billiger end f.eks hestevognen fra Klindt.

Til sidst vil jeg sige at du nok skal skynde dig, hvis du skal bestille nogen af de mere professionelle til at køre. Der er mange som skal konfirmeres på få dage, så de bliver tidligt afsat.

Held og lykke.

Hilsen Ane

0
0
Svar på denne tråd

Konfirmation
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 12:39

Guldhår

Jeg tænkte det samme.

Lene

Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

1
0
Svar på denne tråd

Kørsel med hest
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 14:21

Hov har da slet ikke fået skrevet, at det var med hest og vogn jeg tænkte.

Men tak for jeres bud, jeg går videre med det.

Jeg tror også at det var for at der ikke skulle gå bryllupsshow i den og at de syntes det tilbud de havde fået på 6.000 kr var i overkanten at de spurgte mig, da de ved jeg har hest.

Var for nogle år siden til en konfirmation, hvor en af konfirmanterne blev hentet i trillbør, det var fedt!

2
0
Svar på denne tråd

altså hvis forældrene
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 16:29

ellers har pengene og har lyst til og bruge dem på den måde, kan jeg ærligtalt ikke se det tilkommer os og dømme på nogen som helst måde.

Folk må bruge ders penge som de vil om det så er prinsessekørsel til konfiormation, eller en hest eller 2 stalden.

Desværre tror jeg ikke det er din alder guldhår, men blot almindelig ond i måsen.

Smil smitter.

2
1
Svar på denne tråd

Øhhhh ......
Forfatter: 
Dato:  28-02-2014 10:57

Øh nå, pruhest blev du ikke lige en anelse personlig der? Underlig måde at debatere på :(

Guldhår

www.Lehmanns-Rideudstyr.dk

-shop bedre online

...........Bedst til Bucas

Lavfruktan WRAP sælges og leveres

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider