Jeg havde det præcis ligesom TS - bøvlet med at sælge mit brugte udstyr var for stort, men omvendt var det lidt ærgeligt at smide absolut brubart udstyr ud og jeg havde ret meget i både pony, cob og full-størrelser, da jeg havde nedgraderet hesteholdet fra 4 heste til kun en enkelt varmblod.
Jeg blev efter et opslag her på HN kontaktet af den flinkeste danske dame, som boede i Italien.
Hendes historie var, at hendes sadelskur var brændt med sadler, trenser osv. til alle hendes tur-heste(såvidt jeg husker var det kælegrisens skyld).
Jeg pakkede derfor 3 flyttekasser med alt fra dækner til 3 gamle, men absolut brugbare sadler (bl.a. en ældre Kieffer Wien og en Hubertus springsadel)og så hentede søsteren, som en måned senere skulle ned til den italienske dame, hele balladen.
Som tak fik jeg endda en æske chokolade og et tilbud om overnatning, hvis jeg nogensinde kome til Italien - det synes jeg bare, var så pænt tænkt.
Uanset om historien med det brændte sadelskur, som kælegrisen var skyld i, er sand, så har jeg det rigtig godt med at udstyret forhåbentlig gør gavn et andet sted.
/Nat