Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bortgivelse af ældre rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  20-02-2014 08:08

Jeg har bestemt mig for at NU skal det være, nu vil jeg have sorteret i mit udstyr, jeg har SÅ meget, fordi jeg har gemt og ikke solgt eller smidt ud, det er såmænd brugbart nok, men ældre og har lidt farvetab, men før i tiden gav jeg alt mit gamle udstyr til min klub til deres skoleheste, men da de ikke har en skoledel mere, er der så andre steder man kan "dumpe" sit ældre udstyr, hvor det kan gøre lidt gavn til trods for det ikke matcher eller er helt nyt mere

Vi gør som vi plejer, og det fungere fint :)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2014 09:21

Jeg tømte min stald for rideudstyr i efteråret, jeg gad simpelthen ikke have det liggende mere når nu jeg ingen heste har mere.

Det var alt muligt, både gammelt men også rigtig meget pænt - jeg gad bare ikke bøvle med at få det sidste solgt.

jeg lavede et opslag på en side på facebook, hvor man kan bortgive rideudstyr. jeg skrev at man kunne komme og hente hvad man kunne bruge, og jeg kom faktisk af med det hele i løbet af 3 timer :-)

Her var der allerede blevet hentet en slat da jeg tog billedet.

Billede

SigneKryger

Quando omni flunkus moritati

?

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  20-02-2014 14:32
Gkan det ikke købes
0
0
Svar på denne tråd

overskriften
Forfatter: 
Dato:  20-02-2014 15:38

jeg har også lige ryddet op i mit udstyr. Jeg fik solgt min sadel, noget er smidt ud, og andet er givet til den rideskole jeg gik på som barn

1
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  20-02-2014 19:19

Ok kan være jeg bare skal lave sådan et opslag når jeg er kommet igennem det hele, at det kan hentes

Duddi, om hvad kan købes?

Kongehøj, normalt ville jeg også bare have smidt det ud i min gamle klub til min underviseres skoleheste, men han har ikke skoledelen mere, og jeg kommer ikke i andre klubber jeg vil støtte.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-02-2014 21:20

Hvad med at donere det til en forening(fx nordjysk dyreredning der har personer over hele landet) der er sikkert nogen der kunne få glæde af det.:-)

Hilsen Maria

***Frk-Maluie***

Gør livet til en fest,

rid islandsk hest.

I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest!

2
0
Svar på denne tråd

gamle rideting
Forfatter: 
Dato:  21-02-2014 11:46
Alt det gamle rideudstyr
0
0
Svar på denne tråd

tumle tum
Forfatter: 
Dato:  21-02-2014 11:56

Dubbi: det er vist ikke mange basseører værd mere, det er voldsomt umoderne meget af det, og jeg orker ikke sælge har jeg aldrig gjort, er bedre til at give ting væk, lige som med tøj det ryger til genbrug, orker ikke at sidde og lave annoncer for en lille bodystocking bare fordi det står hummel på den eller andet ..

0
0
Svar på denne tråd

ok ok æv æv
Forfatter: 
Dato:  21-02-2014 19:30
Ellers int
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  21-02-2014 20:52

Er der ikke en rideskole med elevafd i nærheden af dig der kunne være interesseret så? :)

- Annecathrine

0
0
Svar på denne tråd

Donation.
Forfatter: 
Dato:  21-02-2014 21:45
Hva med nyt hesteliv, de tager også gladeligt imod?! :)

Team Mo Chuisle

Det er mig, med det store brune monster og den lille røde djævel.

0
0
Svar på denne tråd

Rideskole
Forfatter: 
Dato:  26-02-2014 15:05

Jeg er helt sikker på at de gladeligt tager imod det på vores rideskole ;-) Så skal du bare af sted på kursus nede ved os igen, så du kan komme af med det :-P

(P.S. Du må gerne beholde leoparden hjemme :-P )

Christine og Faith...

RG kurser

Dressur og springkurser

v. examineret træner Rune Gludsted

Se mere på:

www.facebook.com/#!/groups/ 114989071912326/

0
0
Svar på denne tråd

123...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2014 16:22

Nu ved jeg det er lidt dyrt, men når jeg næste gang skal rydde i mit hesteutstyr så bliver det alt sammen sendt ned hertil

www.facebook.com/ princefluffykareem?fref=ts

Det er jo ikke værre end når man donerer penge til sådan noget, men heller sender udstyr.

"If a horse can do it, an Appaloosa has already done it."

Berta - Blandet hoppe 2003.

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012.

1
0
Svar på denne tråd

Rideskolerne
Forfatter: 
Dato:  03-03-2014 12:24

Synes det er en god ide at tænke på rideskolerne når man sortere/ smider ud.

Noget kan rideskolen måske bruge, og andet kan de måske bruge til hvis de afholder et lille loppemarked.

Fotograf Heidi Glisborg

* stort arkiv med stævnebilleder *

Glisborg på facebook

www.facebook.com/#!/pages/ Glisborgdk/326858757556

www.wpets.dk

http://www.fuldblodsaraber.dk

0
0
Svar på denne tråd

Til italien
Forfatter: 
Dato:  03-03-2014 15:28

Jeg havde det præcis ligesom TS - bøvlet med at sælge mit brugte udstyr var for stort, men omvendt var det lidt ærgeligt at smide absolut brubart udstyr ud og jeg havde ret meget i både pony, cob og full-størrelser, da jeg havde nedgraderet hesteholdet fra 4 heste til kun en enkelt varmblod.

Jeg blev efter et opslag her på HN kontaktet af den flinkeste danske dame, som boede i Italien.

Hendes historie var, at hendes sadelskur var brændt med sadler, trenser osv. til alle hendes tur-heste(såvidt jeg husker var det kælegrisens skyld).

Jeg pakkede derfor 3 flyttekasser med alt fra dækner til 3 gamle, men absolut brugbare sadler (bl.a. en ældre Kieffer Wien og en Hubertus springsadel)og så hentede søsteren, som en måned senere skulle ned til den italienske dame, hele balladen.

Som tak fik jeg endda en æske chokolade og et tilbud om overnatning, hvis jeg nogensinde kome til Italien - det synes jeg bare, var så pænt tænkt.

Uanset om historien med det brændte sadelskur, som kælegrisen var skyld i, er sand, så har jeg det rigtig godt med at udstyret forhåbentlig gør gavn et andet sted.

/Nat

1
0
Svar på denne tråd

Tumle tum
Forfatter: 
Dato:  03-03-2014 17:57

Der er desværre ingen rideskoler her i området som jeg kender som jeg vil støtte, kunne være det endte med at blev dine Christine, alt efter hvornår vi kommer der ned igen og hvor længe jeg gider havde det til at ligge, det er mest gamle underlag, og bandager .. jeg bruger jo ikke det skidt :)

Det var da en dejlig historie Nat, har dog ikke nogle sadler jeg lige vil af med, selv om jeg nok burde .. hø hø men det er vist en anden snak

Nå må se hvad jeg finder på med det....

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider