Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Downton Abbey - anbefales ?
Forfatter: 
Dato:  21-01-2014 09:38

Jeg nåede at se de første par afsnit af Downton Abbey da jeg havde ferie - men efter jeg startede på arbejde blev det for omfattende at optage dem alle.

Nu overvejer jeg så om jeg skal købe serien på DVD, de 3 afsnit jeg så virkede gode, men kan det "betale" sig at købe dem ? Altså kan de anbefales ?

Normalt kan jeg godt lide historier som disse - elsker fx Jane Austen filmene, men ved ikke om det kan sammenlignes.

Hvad mener I ? Er downton Abbey en investering værd ?

1
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  21-01-2014 10:40

Den er i hvert fald vældig populær, og den er også blevet succesfuld importeret til USA, hvor den har fået en del priser efterhånden, og det plejer da at være gode tegn.

Personligt er jeg helt vild med den

0
0
Svar på denne tråd

Den kan...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2014 10:50

... absolut ikke sammenlignes med Jane Austens historier - men det betyder ikke at den ikke er god.

Jeg kan rigtigt godt lide historien og synes også at den er gennemført med dygtige skuespillere og i flotte omgivelser - og jeg følger helt sikkert med når den er i fjernsynet.

Så helt klart en anbefaling herfra :)

£isbeth & Baloo

Be of good cheer.

Do not think of today's failures,

but of the sucess that may come tomorrow!

(Hellen Keller)

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  21-01-2014 17:50

Kan helt sikkert anbefales

0
0
Svar på denne tråd

Undertekst?
Forfatter: 
Dato:  21-01-2014 18:00

Hvis du kan se den unden tekster kan den streames her

www.free-tv-video-online.me/ internet/downton_abbey/

Mvh Lene

"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd

Downton Abbey
Forfatter: 
Dato:  21-01-2014 18:37

Jeg eeeeeelsker den serie!

Husk også at se filmen "Downton Abbey - a Journey to the Highlands"!

Den serie kan helt sikkert anbefales at købe

Med Venlig Hilsen

Kathrine Nielsen

- Med Højvangs Arelia <3

"Nobody is perfect, but some souls are perfect for each other"

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  21-01-2014 22:22

Er ret sikker på, at A journey to the highlands er en christmas special, de kommer hvert år til jul (er dog ikke sikker på at der er en for alle sæsoner, men kan da genkalde mig 3 forskellige). Men det er altså bare en (dobbelt)episode som alle de andre, ikke en film, så man skal ikke sætte forventningerne op (eller ned, alt efter ens præferencer) til noget i filmformat Det er helt tydeligt en episode, der ikke er lavet til at stå alene.

Hvis du googler downton abbey + christmas special dvd må du kunne finde dem. Ved ikke om den med London-tema er ude på dvd endnu, men den har i hvert fald været sendt nu her til jul).

Jeg er lidt serienørd, og jeg ELSKER englændernes concept med at sende christmas specials ud med de tv-serier, man ellers går og har abstinenser over, og så lige til juleferien (doctor who! )

0
0
Svar på denne tråd

Bestemt
Forfatter: 
Dato:  21-01-2014 23:00

Downton Abbey kan helt klart anbefales :-)

Jeg har fået alle sæsonerne på dvd og de er helt klart pengene værd, hvis man kan lide de britiske serier og er bare en smule historisk interesseret.

Mht. christmas specials så er der lavet to: "Winter at Downton" som afslutning på sæson 2 og "A journey to the highlands" som afslutter sæson 3.

Glæder mig meget til at se sæson 4, når den (forhåbentlig snart) kommer på DR1 :-)

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

0
0
Svar på denne tråd

købt...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2014 01:09

Jeg har købt de første sæsoner inkl. den første special. Jeg køber ellers meget sjældent serier, men den her ville jeg have, og jeg har bestemt ikke fortrudt købet.

Og kan da også høre, at jeg vist skal ud og købe lidt mere nu - sikke en fin lejlighed til lige at se det hele forfra igen ;-)

mvh. tina

Barylere rule!
1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider