Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Heartland
Forfatter: 
Dato:  19-01-2014 22:20

Hej

er det nogle som ved hvormange bøger der er i serierne heartland

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-01-2014 22:53

Jeg mener at der er 20 + en ekstra vinterudgave. Men jeg kan lige kigge efter i morgen - jeg har nemlig dem alle sammen :)

Life is about trusting your feelings and taking chances, losing and finding happiness, appreciating the memories, learning from the past, and realizing people change.

0
0
Svar på denne tråd

Hhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  19-01-2014 23:12

Du kan også overveje at se serien. Den kan fondes på nettet, nye afsnit hver mandag.

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 00:27

Der er 20 + 5 special editions. I hvert fald på engelsk. Ved ikke, hvor mange der er på dansk. Læste dem en overgang som teenager.

0
0
Svar på denne tråd

Bummem
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 08:23

Der er kun 2 speciels på dansk også er der jo Chestnuthill serien fra samme forfatter der os lidt linker til Heartland i nogle af bøgerne ;) Dem er der så vidt jeg ved kun udgivet 6 af på dansk men mange flere på engelsk

Hilsen Julie
Med vidunderhesten Luna

Hp & Hestegalleri
©
0
0
Svar på denne tråd

Wikipedia
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 08:28

I følge Wikipedia er der 20 bøger + 5 specials, hvoraf de 3 er udkommet på dansk.

da.wikipedia.org/wiki/Heartland

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 10:55

Som de andre siger er der 20 bøger, samt speciel udgaver.

Jeg kan varmt anbefale den speciel udgave der hedder "En ganske særlig jul". Ved ikke hvad den engelske titel er.

Men det er klart en af mine favoritter, den fortæller hvordan Amy får det nære bånd med Sunshine (mener jeg han hedder), det er en meget rørende fortælling!

Jeg kan desværre ikke anbefale tv-serien. Jeg slugte bøgerne råt som barn, men synes ikke tv-serien kommer i nærheden af hvor gode bøgerne er.

Men sådan er det jo ofte med bøger, der skal laves om til film.

Mvh. Sophie (:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider