Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dressurdommer kursus?
Forfatter: 
Dato:  03-01-2014 13:14

Andre herinde fra som har tilmeldt sig Introduktion kursus til nye dressurdommere d. 7-8 Februar? :)

Jeg glæder mig rigtig meget - håbede der var andre herinde fra som også skal med på kurset :)

Jeg har de sidste to år gerne ville være dressurdommer og nu, nu skal det altså være :D

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  03-01-2014 16:02

godt "jeg fik dig sparket igang" Bliver godt med en ny "kollega" selvom du er i den anden ende af landet..

Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd

Dommerkursus
Forfatter: 
Dato:  03-01-2014 22:02

Jeg skal ikke men min datter Betina skal med. Hun har villet være dommer i mange år. Har bare gået og ventet på at hun blev " gammel" nok.

Hilsen

Mona

0
0
Svar på denne tråd

hhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  03-01-2014 22:33

Sandie: Ja, vi gør. Glæder mig :D Vi må altså ses en gang haha.

Mona: Det lyder super, så møder jeg jo nok hende :)

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd

Kursus
Forfatter: 
Dato:  07-01-2014 08:23

Jeg skal med

Og jeg venter spændt på, at der snart bliver sendt materiale ud

Jeg kender et par stykker der er dommer, og det lyder meget spændende

Nu med stævnemulen Cameron Nygård

2
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  07-01-2014 09:03

I kan i hvertfald se frem til en weekend med masser af lærerige oplevelser og god forplejning

Vi fik skisme god mad osv i 2012 :-D

Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

1
0
Svar på denne tråd

dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  07-01-2014 10:54

Jeanette: Det lyder super, så ses vi på kurset :D

0
0
Svar på denne tråd

Kursus
Forfatter: 
Dato:  17-01-2014 13:17

Jeg har også meldt mig til - så her er endnu en

Mvh.

Camilla

1
0
Svar på denne tråd

dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  17-01-2014 15:48

Jamen, så ses vi også Camilla :)

Er i alle fra Sjælland ?

0
0
Svar på denne tråd

fjordhest
Forfatter: 
Dato:  17-01-2014 18:15

jeg er også meldt til, glæder mig enormt til at lære nyt, og nu også til at møde jer ;-)

Stine

-nu med 4-længet bondeidyl, Enghavegaard!

www.mose-gaarden.dk

avl af 1.klasses Fjordheste

1
0
Svar på denne tråd

Kursus
Forfatter: 
Dato:  17-01-2014 21:19

Jeps - fra Sjælland, distrikt 4.

Glæder mig til en lærerig weekend og nye mennesker - og så ser "Sankt Helene" ud til at være et ganske udemærket sted at fordrive tiden i et par dage

Mvh.

Camilla

1
0
Svar på denne tråd

fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  17-01-2014 21:30

Sankt Helene er et fint sted (har jeg hørt) så ja, det bliver utrolig spændende, lærigt og meget hyggeligt at møde jer alle sammen :) Det vil jeg se frem til. Jeg har også gået og glædet mig længe.

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  17-01-2014 21:35

Det var også sankt helene vi var på i 2012 - SUPER sted med rigtig god mad :D

2
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  17-01-2014 21:38

Ja god mad kan vi jo altid godt lide haha :D

1
0
Svar på denne tråd

Kursus
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 08:28

Jamen så mangler vi bare, at DRF sender lister ud, så vi måske kan finde ud af noget samkørsel?

Der er langt fra Taastrup til Tisvildeleje og jeg synes ikke jeg har hørt, at der er super tog/bus-forbindelser til Tisvildeleje

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 09:23

Hu hu langt fra taastrup til tisvilleleje?

Her blev der kørt fra bunden af nordjylland til tisvilleleje Vi bestilte også en ekstra overnatning på et bed and breakfast i nærheden, da vi ellers skulle have kørt midt nat, for at være klar på sankt helene kl 8

I kan virkelig se frem til en fin og lærerig weekend med god forplejning Og noget kørsel frem og tilbage mellem den rideklub hvor der skal ses ridning

0
0
Svar på denne tråd

transport
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 09:54

ja okay, så skal jeg vist ikke brokke mig :-)

0
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 11:38

Så sørger DRF vel for at vi bliver transporteret rundt imellem rideklubber? For jeg har ikke bil ;)

Jeg bliver kørt derhen af mine forældre. Men ja, håber snart vi får noget information omkring kurset.

0
0
Svar på denne tråd

transport
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 12:59

Jeg har bil til rådig til til kurset, hvis nogen skal med fra Taastrup-egnen og retur?

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 14:04

Jeg bor i Glostrup. Jeg skal bare finde en måde at komme derhen på, min far henter mig dernede søndag. Men har lidt svært ved at nå at køre mig derned om morgen lørdag. Så jeg vil også gerne finde samkørsel hvis det muligt. Jeg betaler selvfølgelig benzin :)

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 15:55

Nej kørsel mellem klubben og sankt helene foregik i kursisternes biler.. Så dem som ikke var kørene selv, kørte med dem som havde bil :)'

Sådan var det i 2012 i hvertfald ;)

0
0
Svar på denne tråd

dddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 16:53

Okay, så må man håbe der nogle der kommer i bil haha

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 18:56

Det er der med garanti ;)

0
0
Svar på denne tråd

Kursus
Forfatter: 
Dato:  20-01-2014 21:25

Jeg kommer i bil, men kommer fra Nykøbing Sjælland-området, så overnatter i Allerød fra fredag til lørdag.
Tager gerne nogle med fra Allerød/Hillerød området hvis der er nogle der har brug for det

Men det kan da ikke vare længe før der kommer mere information fra DRF, så blir det vel lidt lettere at overskue hvor mange vi skal være og hvorfra i landet!

Mvh.

Camilla

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider