|
|
| d. 23. december |
|
|
Lille juleaftens julehest er endelig fundet. I morgen bliver det uden mig, når han dukker op kl 00.15. Men godnat og god jul til alle!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nå men svært |
|
|
var det ikk i dag.... selv om jeg fandt ud a at jeg ikk ku stave til De Noir hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det under |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
23-12-2013 00:33 |
|
hest købes eller hest lånes ? Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fundet |
|
|
Og nem var han også, selvom jeg aldrig har brugt lidt dén funktion før, når jeg kigger heste. 
Stævnebukser, stævnejakke og sadel tilsalg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Buhl... |
|
|
38 mulige - med F/mf i rigtig rækkefølge 
Mvh Line Kender du de fede smykker fra Gade&Juul design? Billige og moderigtige smykker (priser fra 35 - 300 kr.) - sælges i Nordjylland kun via homeparty. Kontakt mig på 42647422/PB - værtinden får 10% til køb af smykker Feriehus ved Malaga udlejes, byhus i Torrox i 2 etager med stor tagterrasse. Skal du have skrevet en sang? - så send en PB ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line, var du |
|
|
ikke både taget på ferie og gået i seng????  Du bliver garanteret også den første i morgen .... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehesten |
|
|
Jeg troede jeg viste præcis hvor Julle havde gemt sig, men snydt igen. Så nu er jeg totalt lost igen igen......... 
VH Pernille "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)
I believe in dragons, good men and other fantacy creatures Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også fundet her |
|
|
Jeg har heller ikke brugt den side før - men det er jo også mange år siden jeg købte hest - som derudover slet ikke har stampapirer !!! Men fundet i først søgning - jeg er helt stolt af mig selv ! Har faktisk lært en del "nye" oplevelser om HN i løbet af denne kalender, så det bliver trist når Julle igen går i hi..... Glædelig lillejuleaften til alle ! Hilsen Tina
Ejer af Cisco Joy og Sofus !! En verden uden heste - føj for et mareridt !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gået i seng |
|
|
Jeg er i min seng, men skulle liiige tjekke hvad tid banken er åben i morgen. Så du må leve med mig lidt endnu. Og i morgen - jeg skal nok prøve på at være her, men det bliver nok svært. Vi får at se 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, har fundet |
|
|
ham Line(G) - tror det er første gang jeg har kunnet bruge mit arbejde og min uddannelse til noget udenfor arbejdsregi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt, det er ligesom mig |
|
|
Jeg checker også altid bankernes åbningstider efter jeg er gået i seng, og samtidig med HNs julekalender. Helt normalt (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julehesten |
|
|
Så lykkedes det oxo for mig  Skulle lige bruge Line til støttepædagog 
VH Pernille "Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)
I believe in dragons, good men and other fantacy creatures Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan ikke |
JLH ♥Wannamus♥ |
23-12-2013 00:46 |
|
finde det nisse dyr - har dog ikke tjekket "børnepony købes"  Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julehest |
|
|
Altså jeg får 0 søgeresultater frem, så et eller andet gør jeg vist forkert 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fundet |
|
|
Nem i dag, jubii  Julle skal hjælpe sin ven med at finde en hest efter nogle bestemte hingste. Hvor kan man søge på det henne? Ja, det kan blive lidt avanceret 
-Vrinsk fra Kathrine For mig, er heste og frihed synonyme. . .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julehest |
|
|
Jamen når jeg går ind og søger på den måde der virker mest nærliggende og logisk, så kommer der så 0 resultater frem...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det virker stadig, Heidi |
|
|
Han er på sin plads.... selv om der kun er 37 heste nu  Så det nærliggende for dig er ikke det rigtige, måske? Jeg tror LineGs besked kan hjælpe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Buhl.. |
|
|
Jeg er heller ikke helt normal - og jeg er ikke alene om ikke at være "normal" og ja, multitasking er en god opfindelse! Når I skal lede efter Julle, så skal der købes og huske at få klikket på de forslag som HN kommer frem med når I skriver navnene ind. Er ikke sikker på at det "funger" på mobile enheder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så fes den |
JLH ♥Wannamus♥ |
23-12-2013 01:16 |
|
endelig ind Men der skulle også avanceret hjælp til  I må sove godt; mindst 5 kvarter i timen. Mvh janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julehest |
|
|
Jeg sidder ved min pc, så der burde det virke  Men jeg har ledt efter Julle efter jeres og Julle´s egen ledetråde, men stadig 0 resultater 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line LA |
|
|
Det fungerer fint fra Mobile enheder 
Mvh Line Kender du de fede smykker fra Gade&Juul design? Billige og moderigtige smykker (priser fra 35 - 300 kr.) - sælges i Nordjylland kun via homeparty. Kontakt mig på 42647422/PB - værtinden får 10% til køb af smykker Feriehus ved Malaga udlejes, byhus i Torrox i 2 etager med stor tagterrasse. Skal du have skrevet en sang? - så send en PB ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej hva sker der...!! |
|
|
iiihh... nu har jeg været inde under købes og skrevet alle udgaver af hingstene hvor man søger og der kommer 37 resultater frem og har været alle igennem... og kan stadig ik finde julle???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zakie... |
|
|
Jeg tror altså du er det rigtige sted - meeen mangler en detalje se evt min ledetråd længere oppe 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
|
|
har skrevet hingstene i samme rækkefølge som de står i ledetråden...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lille Julleaftensmorgen |
|
|
Fundet Julle er i godt selskab med de 37 fine heste 
De bedste ønsker Tirsa Man bliver aldrig for gammel til at lære - Der bliver bare mere og og mere der skal aflæres
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Haps..godt nok først i andet hug...Havde skrevet den falske rækkefølge 
Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alle hingstene |
|
|
Nu har jeg kigget alle hingstene igennem og endnu ikke fundet Julle. Nogen der kan komme med navnet på hingsten????? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blank i dag |
|
|
Tror jeg er stået for sent op ... Jeg fatter den slet ikke i dag .. Får ligesom andre 0 resultater frem ... ....
ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions? Stengers Maskinservice- reperation af alle former for biler, maskiner og alt i svejseopgaver-værkstedet der har åbent når du har tid! Ring 24656668
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sælges |
|
|
Hesten som pigen vil have skal sælges, det er lidt avanceret, men hvem er far/morfar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og så... |
|
|
Det gælder ikke om at finde en enkelt hest (altså udover Julle), men mere sådan det samlede overblik...
Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den er også lidt drilsk i dag. |
|
|
Min smartphone ville gerne give søgeresultater på hingstene. Det vil min IE 9 ikke i dag... Men bemærk, at det skal være hingstene på præcis den nævnte liste.
Venlig hilsen Camilla Herman Sprenger bid sælges Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe __________________________
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julehest |
|
|
Julle er fundet nu hos mig nu (hjælp via pb), men uanset hvordan jeg gjorde, fik jeg også 0 resultater frem... Så ved ikke om der er problemer med søgefunktionen hos nogen af os, eller der er noget andet galt.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julle julehesten |
zoneterapeut Malene hansen |
23-12-2013 09:54 |
|
når jeg skriver alle mulighederne ind fra den liste der kommer om med hingst af de navne kommer der kun få heste frem og der er julle ikke så aner ikke hvad jeg gør forkert ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra la la lalulalej |
|
|
meget nem, men nu er det også 3 gang i denne måned man skal søge på præcis samme måde for at finde julle 
Den bedste dag i mit liv var da jeg fik grønt lys til at ride igen  Blev mor den 28/08-12 til den smukkeste dreng <3 Glædelig jul  Bates isabell werth, dressur sadel sælges 18" og bred bom 3000, ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har fundet siden med de 37 heste, men hvor er Julle ??? Jeg har været samtlige heste igennem, men væk er han 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MEGET avanceret |
|
|
I dag er Julle SÅ avanceret, at han ikke er på min pc, heller.. . Lige meget, hvordan jeg søger så får jeg 0 heste i søgeresultatet på faderhingstene. . Hjælper det at klage til support? 
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! INGEN er rig nok til at miste en ven!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julle - min Julle <3 |
|
|
Kære Julle. Så blev du fundet igen i dag - og jeg lærte noget nyt, selvom jeg vidste præcis, hvor jeg skulle gå hen. Nu er jeg heller ikke typen, som vil vælge hest ud fra forældre eller bedsteforældre, men det er nu meget sjovt, at man kan gøre det - og så endda så enkelt  Jeg fik også først 0 søgeresultater, men med nr. 2 klik fik jeg 37 herlige heste frem + Julle. Jeg er ved at blive ret ferm til at finde dig, Julle <3 Glædelig Lille Juleaftensdag  ....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glædelig jul |
|
|
Jeg havde håbet at finde Julle alle dagene i år. Desværre kan jeg ikke finde ham i dag, må give op og køre til Als efter stedbørnene i stedet. Tror hjernen er stået af, jeg bagte pebbernødder den halve nat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hahahahaaa så fandt jeg ham, ja det hjælper ikke bare at kopiere, der skal skrives 
Sagde Natascha den lykkelige ejer af: My Last Heartbeat. Django, en stjerne på himlen <3 Nogle tårer tørrer aldrig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nissehest |
|
|
Drillenisse - men fundet det blev han 
Mvh Gitte og Den Lille Grå Klubchampionatsvinder Dressur 2007 Klubchampionatsvinder Distance 2009 & 2012 Bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011, 2012 & 2013 At fuldføre er at vinde www.distanceridning.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| endelig.. |
|
|
Så blev Julle endelig fundet...
Det tog sin tid, dog var det nemt da det gik op for mig, at jeg selv måtte lave lidt research om hingstene, google er min bedste ven 
et lille tip: hingstene har alle et specifikt nummer..
Held og lykke til alle, som ikke har fundet julle endnu.
God jul 
I'm beautiful in my way, because God makes no mistakes. I'm on the right track, baby. I was born this way.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julle har problemer med IE9 |
|
|
Julle har idag problemer med IE9 (men ikke med IE8, IE10 og IE11)  Så her er et særligt tip til brugere med Internet Explorer 9 (og måske også IE7): Benyt denne liste (i korrekt rækkefølge) som "ønskeseddel" istedet for hingstenavnene i nyheden: 9308380 9131166 9207758 0007280 ... eller endnu bedre: Giv dig selv en forjulegave ved at opdatere til en nyere og bedre browser, f.eks. Google Chrome eller Firefox . Så kan du fremover også se mange flere sider på den samme tid, både på HN og andre steder på nettet.
mvh. Henrik (HN) Heste-Nettet Teknik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Henrik... |
|
|
Og når jeg læser Henriks indlæg tænker jeg straks på nedenstående billede. Jeg har ikke selv brugt IE i over et årti tror jeg, men begyndte med Firefox efterfulgt af nuværende Chrome (som kemistuderende og laborant kan jeg da ikke bruge andet), som bestemt kan anbefaldes  Jeg håber, at alle finder Julle nu 
...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den er... |
|
|
Den er stadig ikke her.. selvom det er avanceret at søge far/morfar, med givne numre ovenover... Så siger den nul resultater 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Maya: ... |
|
|
... jeg tror du indtaster et forkert sted. For du benytter nemlig en nyere browser uden problemer. Send mig evt. en PB med linket til den side, du står på, når du forsøger at indtaste navnene (eller numrene). Og hvis du har copy pastet navnene/numrene ind, så prøv at skrive dem og vælge blandt forslagene (med det rigtige navn) i rullefeltet, der kommer frem. PS: Vi har iøvrigt nu fået lavet en opdatering til siden, der skal indtastes på, så den nu også virker normalt med IE9. Så tak til IE9 brugerne og Julle for at vi kunne få fixet denne side, så den skulle virke for alle.
mvh. Henrik (HN) Heste-Nettet Teknik
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lede lede lede |
|
|
Jeg har bare ledt og ledt. Endelig fandt jeg den fejl jeg lavede og da dne var rettet så var julle der  Man skal bare trykke 4 ekstra gange 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Gud hvor var den (for mig) nem i dag!! HAPS - fundet i første hug, og helt uden at være herinde og læse først 
MVH. Britt Lynnerup. Den 11 feb. 2009 blev jeg mor til verdens skønneste datter. Jutlandia's Parfait
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| F...ing kræ.. |
|
|
Fandt julle, men først efter at have fundet deres DVE numre og brugt dem, som Rikke foreslog. . og så spørger man sig selv, hvorfor i alverden det er SÅ vigtigt at finde det ...kræ...? 
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! INGEN er rig nok til at miste en ven!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv bøv |
|
|
fatter minus har snart klikket på samplige 700 heste til salg...prøvet med navne, prøvet med id nr...har skrevet ikke kopiret.. tror bare jeg er pc spasser...der er bare en rød firkant med : der er ikke oprettet heste med det navn.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Endelig blev |
|
|
det lille kræ fundet. Det er vigtigt at læse sætningen med huskerådet i ledetråden! Håndkraft er en god ting.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| julle julle julle |
|
|
Da jeg fik tænkt mig rigtigt om, var Julle der i selskab med de udvalgte  Men forinden havde jeg klumret lidt i det, for skrev hingstene i samme linie, men siden var ikke så avanceret, at den kunne klare det. He,he dumme mig. Gjort rigtigt var Julle der straks  Kopierede endda uden problemer.
Ellen Uden hov, ingen hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er ikke ligemeget |
|
|
om man har et "stamnavn" eller ej når man er en fin avlshingst. Når det huskes kommer listen med de 37 som er omtalt i tråden  Jeg var ved at opgive, men blev så stædig - det med avl siger mig ikke så meget, men sjot at lære noget nyt.
MAN BLIVER ALDRIG FOR STOR TIL EN SHETLÆNDER Nu også med welsh-pony.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|