Hej Sabine,
Nu skal jeg selvfølgelig ikke gære mig klog på noget angående dit privatliv og hvad det indebærer. Men vil dog sige 2 ting.
1: Nej, det er rimelig urealistisk at forvente at du ville kunne deltage ret meget i planlægningen af jeres bryllup, da du vil komme til at bruge rigtig meget tid på dit "arbejde" derudover er der så meget socialt, som man bestemt bør deltage i - for at være en del af det fantastiske fællesskab. Efter de 2 ting, er dagen ofte gået + at man ofte er så træt af man tilbringer resten af tiden med lukkede øjne 
2: Igen skal jeg ikke kloge mig på noget, men ville bestemt ikke anbefale et bryllup lige inden eller under værnepligten og slet ikke som garderhusar. Kender ikke nogle som ikke har ændret sig meget - hvis man gennemfører 12 mdr. værnepligt. Det gælder både den værnepligtige men også omgivelserne, som ofte har svært ved at affinde sig med den megen tid man bruger væk fra omgangskredsen det år.
Der er naturligvis mange som fortsætter med at være sammen med den de er sammen med inden, og hvis man også er sammen efterfølgende og har kunne gennemføre prøvelserne sammen disse 12 mdr, så er du flot og man ved der er meget at bygge videre på. Men har desværre også set ekstremt mange hvor der overhovedet ikke har kunne holde, - og uden at være fordømmende, så er det ofte, når det er kvindelige rekrutter der er inde dette sker (er min erfaring).
Nu skal det bestemt ikke lyde som om jeg er negativt eller tvivlende, men blot en umiddelbar andefaling også fordi der vil være megen lidt tid til at arrangere noget i den periode som flere allerede har skrevet.
Som andre har skrevet, er du også velkommen til at skrive og spørge