Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

julekalender med Cars - klistermærkerne?
Forfatter: 
Dato:  03-12-2013 01:19

Jeg er sådan en, der altid får tingene samlet helt forkert første gang, og det er jo derfor lidt dumt at begynde at smide klistermærker på sønnikes julekalender-biler, når klistermærkerne virker som om, de faktisk er et stykke for store - med mit held passer de til nogle helt andre biler, der kommer senere i kalenderen - eller hvad?

Er der nogen af jer, der kender kalenderen? Skal jeg bare klistre og bande løs over, at tingene passer så dårligt, eller skal jeg klappe hesten og regne med, at de biler der passer til klistermærkerne, dukker op senere?

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

emma har
Forfatter: 
Dato:  03-12-2013 08:26

Emma har en prinsessekalender som er både kalender og et spil - hun samler brikkerne og tilbehøret gennem kalenderen.

Der var klistermærker med i starten og kan se de passer til de brikker hun nu efterhånden finder bag lågerne...

Så måske du skulle vente :D (y)

.oO(Kunne du ikke liste et par fremtidige låger op og tjekke...)Oo. :P

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
1
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  03-12-2013 20:00

Christina, det underlige er, at McQueen kom i den første låge (godt nok var han grå, og det gav mig da først en hel masse hovedbrud i forhold til, om det var den rigtige bil, så der måtte jeg virkelig virklig nærstudere alle klistermærker og billeder for at konstatere, at dette altså måtte være McQueen.

Tror du, at der er forskellige størrelser biler i sådan en? Denne her er også et spil, hvor bilerne er brikker, og så er der noget andet tilbehør, som ingen rigtig har bekvemmet sig til at illustrere eller fortælle hvad er (i dag nogle sorte stykker pap, som ser ud som om, de kan / skal foldes, og derfra tænker jeg så bare... aaaaahaaaa...???)

Jeg har været inde på hjemmesiden og læse spillets regler, uden at jeg synes, jeg er blevet klogere...

Tror vi snupper en chokoladejulekalender næste år!!!!

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

hvorfor
Forfatter: 
Dato:  03-12-2013 20:19

Og hvorfor fik jeg så lige en negativ respons på mit indlæg?????? (n)

Jeg tror at din kalender er noget lig Emmas- at alle brikker skal samles igennem de 24 låger og så kan man spille juleaften (y)

På Emmas kalender er der et billede på indersiden af lågen af det som er i, eks. vise fik hun "et bur" og der var så vist hvorden det skulle samles? :)

Er den fra Netto?

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd

Ja det...
Forfatter: 
Dato:  03-12-2013 20:44

... sad jeg også og tænkte over. Synes jo både at dit svar var venligt og velformuleret :-)

Aaaarh, jeg må ned og kigge på lågen! Kathrine har en Minnie Mouse julekalender med småskrammel i - det er meget lettere at administrere, og indtil nu har hendes været en noget større succes end frederiks.

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider