så ville jeg nok sælge hende, når du nu allerede ved at du ikke har råd til at have hende i xx år.
hvis det bare var for 1-2 år så var det fint nok, men ikke når det drejer sig om længere tid
så vil det nok være bedre at sælge hende nu, og så læg pengene væk, til du får råd til at have hest igen. Så kan du købe dig den rette hest på det tidspunkt.
Jeg har ingen erfaring med udlån, men har selv været på su med først 1 hest senere 2 heste, men jeg valgte at bo hjemme.
Pt er jeg på kh og har stadig to heste. Men de går som foldbumser, da de ikke er tilredet - og nok aldrig bliver det pga mit helbred. Men jeg har hest fordi jeg syntes det er sjovt at hygge med dem. Ridning siger mig ikke så meget.
jeg har aldrig kunne se det sjove i at skulle udlåne sin hest. For har man ikke råd til at have dem, så er det da bedre at få den solgt så den får et fast og stabilt hjem istedet for at blive lånt ud til måske flere forskellige stedere.
Og hvad nu hvis udlånere lige pludselig af en eller anden årsag ikke kan have hesten mere og sender den retur, hvor gør man så lige af en hest som man ikke selv har råd til at have ?