Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Offentlig administrations fagprøve
Forfatter: 
Dato:  26-11-2013 18:08

Hej allesammen

Jeg står og snart skal have et fagprøve emne med til jeg skal på skole igen. Jeg vil derfor gerne hører om der er nogen som kan hjælpe mig lidt på vej, er pt. på helt bar bund. Arbejder på en Skole, så synes ikke det helt nem at finde et emne.

Håber der er nogen som kan hjælpe? nogen som evt. har en færdig fagprøve som man kan læse ?

0
0
Svar på denne tråd

Vagtplaner
Forfatter: 
Dato:  27-11-2013 06:31

Jeg skrev om et nyt system kommunen netop havde fået, til at lave vagt planer i.

kan lige se om jeg kan finde den. Det er godt nok snart mange år siden.

Mvh Lene

"Life is what happens to you

while you'er busy making other plans"

John Lennon

0
0
Svar på denne tråd

Skole...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2013 19:00

Hvis du er på en skole er økonomisystemet, Kmd Elev/Trio, Kmd Matrix/Tabulex oplagte administrations emner

Mvh

Line

Kender du de fede smykker fra Gade&Juul design? Billige og moderigtige smykker (priser fra 35 - 300 kr.) - sælges i Nordjylland kun via homeparty. Kontakt mig på 42647422/PB - værtinden får 10% til køb af smykker

Feriehus ved Malaga udlejes, byhus i Torrox i 2 etager med stor tagterrasse.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB ...

0
0
Svar på denne tråd

fagprøve
Forfatter: 
Dato:  28-11-2013 10:00
jeg blev udlært tilbage i 2006 (uha tiden går) og skrev dengang om fysisk arbejdsmiljø.

Jeg har siden taget kommunom og har skrevet opgaver om bla. Barselsregler, psykisk arbejdsmiljø og implementering af et nyt itprogram.

Maria

Et livs erfaring, men stadig nybegynder :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tog uddannelsen
Forfatter: 
Dato:  28-11-2013 11:14

for 4 år siden - jeg var på en sygeplejerskeskole.

Jeg skrev om fastholdelse af studerende - da mange af vores studerende var kvinder i baby alderen var der mange der tog barselsorlov, og jeg skrev om hvordan vi som institution kunne fastholde disse studerende, og sørge for at de efter barslen ikke fald fra uddannelsen.

Jeg fik 12 så opgaven må have været god nok.

Jeg vil da anbefale dig at udnytte at du er på en skole - dvs. indrag enten lærerene eller de studerende. Noget der trækker op ved en fagprøve er jo også at skrive en opgave som kan give et bud på en løsning af en problemstilling i virksomheden.

Jeg lavede fx. interview med vores rektor og spørgeskema til nogle af de studerende.

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  28-11-2013 13:00

Hvad med inklusion og hvordan det påvirker/kan/vil påvirke klassen mv.?

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

0
0
Svar på denne tråd

Fagprøve emne
Forfatter: 
Dato:  10-12-2013 22:14

Hej allesammen

tak for de mange gode råd, vil jeg tage med i mine overvejelser..

Kender i nogen som har skrevet om "behovet for administrative procedurebeskrivelser"? Har nemlig måske overvejet at skrive om dette og kunne godt tænke mig at prøve at se en opgave vedrørende dette hvis altså der er nogen der kender nogen som har skrevet om det eller noget der ligner, for at se hvordan man bygger opgaven op mv..

Venlig hilsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider