Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godt spisested i Odense?
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 12:42

Hej.

Hvor spiser man godt i Odense, centralt beliggende?

Det må gerne være noget andet end "store bøffer" - altså f.eks. tapas, sushi, italiensk eller lign.

/Janne

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 16:37

Italiensk- Der fortrækker jeg enten "Italiano" som har fantastiske pizzaer, eller "Mamma's" som især har fantastiske pastaretter (deres pasta med hvidvin/trøffel sauce er fantastisk!) Begge har meget fornuftige priser.

Sushi- "Umashi" er mit fortrukne sushi sted

Buffet- "Flammen", primært grillbuffet, eller "Den grimme ælling", hyggeligt sted med god dansk mad

Gourmet- Pasfall skøn mad, gode priser! Ellers skulle "under lindetræet" være god, jeg har kun været der en enkel gang for længe siden.

Derudover spiser jeg som oftest på Cuckoos, de laver skøn mad og stedet er altid hyggeligt om man så kommer for brunch, kaffe, frokost, middag eller drinks :)

Den gamle kro er fantastisk, jeg ville spise der hver dag hvis jeg kunne, men priserne er lidt i den høje ende.

Efter min mening klart det bedste sted at spise, hvis det er i en speciel anledning!

For where your treasure is, your heart will be also.

0
0
Svar på denne tråd

123457
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 16:49

Café Olivia har vi lige været på, og det var super lækkert tilmed hil en fornuftig pris viste det sig :)

Nu med lille Annabell i stalden :)

0
0
Svar på denne tråd

Mexicansk
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 17:55

Hej :-)

kan meget varmt anbefale en mexicansk restaurant i fredderiksgade, der hedder Tortilla flats. Den syner ikke af noget udefra og det er en meget lille restaurant men for fanden de kan lave mad. Min mand og jeg har spist der gennem snart 10 år og de laver altid dejlig mad!

Hilsen Tina

2
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 18:02

Hvis penge ikke er et problem, og det skal være fin middag, så er Den Gamle Kro perfekt!

Har været der nogle gange med mine forældre, og maden smager himmelsk. Indretningen passer til navnet, der er utrolig hyggeligt og meget god betjening.

Den Grimme Ælling er bedre end "café-mad", men stadig ikke så dyr som Den Gamle Kro, så det er også et godt bud :)

Flammen er jo egentlig en kæde, men nøj det smager godt! Men da det er buffet er det jo ikke et "fint" spisested, men maden er af høj kvalitet og smager fantastisk!

Italiano nævnes her i tråden, og den får også en anbefaling fra mig. Uden tvivl den bedste italienske i Odense - og endda med fair priser! Det er hyggeligt, lidt dunkelt men meget autentisk, og de laver fantastiske pizzaer.

Når min far en sjælden gang kommer til Odense, så vil han kun derind at spise, ingen andre steder og han er kræsen!

Mvh. Sophie (:

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 19:13

Jeg er også vild med Italiano og Tortilla Flats.

Jeg har hørt rigtig meget godt om den der hedder Snik-snak - en tapasbar der ligger lige i nærheden af Gertruds og Kræz.

Flammen laver stor buffet og masser af kød, så hvis ikke I er til meget kød ville jeg vælge et andet sted. Mammas er også godt, men der er MANGE mennesker og dermed meget larm.

Capri og Simoncini (begge Italienske) er også rigtig gode.

Det er sjældent jeg gider cafemad når jeg endelig skal ud og spise, men vil I gerne det er Cukoos Nest og Olivia i den bedre ende af skalaen.

Den grimme ælling er ikke værd at tage på - så vil jeg hellere anbefale Flammen.

Hvis ikke GOMA er lukket (endnu) er den byens bedste Japanske - med GOD sushi.

God tur og velbekomme :-)

Med venlig hilsen

Mette

"Sandt venskab findes, hvor tavshed mellem to mennesker er behagelig."

0
0
Svar på denne tråd

Ovetskrift
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 23:41

Goma er lukket... R.I.P

For where your treasure is, your heart will be also.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-11-2013 23:41

GOMA er flyttet til kongensgade, ikke lukket :)

1
0
Svar på denne tråd

Sushiii
Forfatter: 
Dato:  26-11-2013 00:17

Hvis det skal være sushi, slår 'Aiko sushi' Umashi med længder!

De åbner butikken i Odense på lørdag, hvor de også har et meget flot åbningstilbud.

Ligger som et billede på deres facebook:

www.facebook.com/ photo.php?fbid=5645670...=1&theater

MUH. Diana

- DiBaNi - Donse -

Glade mennesker har det bare sjovere!

0
0
Svar på denne tråd

kok og vin
Forfatter: 
Dato:  30-11-2013 08:21

Jeg kan anbefale kok og vin, der er en hygglig fransk-inspireret restaurant. http://www.kokogvin.dk

venlig hilsen MiaG

Alle kan begå fejl - kunsten er at lære af dem

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider