Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

lave julegave selv
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 17:47

Sidste vinter havde vi nogle tråde om (jule)gaver man selv kan lave. Og hvem var det nu lige, der lavede nogle flotte flotte 'købmandskurve' med en masse lækkerier i?

Jeg kan ikke lige finde tråden please help for jeg skal til at gå igang snart for at nå det.

Indtil videre har jeg kun æblesmør i forskellieg udgaver og har planlagt knækbrød og dadelkugler.

Og helt generelt vil jeg også gerne have inspiration til lækkerier jeg selv kan lave til gaver.

Mvh. Sanne

Velholdt Baloun C1 17" sælges/byttes. Billeder og flere detaljer kommer snarest på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Julekurve
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 18:16

Hej

Jeg kan huske Lisbeth (Baloo) har vist nogle rigtig flotte julekurve med hjemmelavede lækkerier i

MVH

Gitte

Stutteri Eriksen - Avl af fuldblodsarabere- Ivana hoppe fra 2007 til salg -tag et kig på www.stutteri-eriksen.dk

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 18:18

Hvad med kokossmør? Tager frygtlig lang tid at lave (omend simpelt), men smager vanvittigt godt!

Brændte mandler? (Selvom man nok er ved a brække sig over det, til jul).

0
0
Svar på denne tråd

Julekurve
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 18:22

Hej

Jeg kan huske Lisbeth (Baloo) har vist nogle rigtig flotte julekurve med hjemmelavede lækkerier i

MVH

Gitte

Stutteri Eriksen - Avl af fuldblodsarabere- Ivana hoppe fra 2007 til salg -tag et kig på www.stutteri-eriksen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Julekurve
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 18:54

Jeg er helt sikker på at det er Lisbeth ( Baloo ) det lavede de super ( savle-savle ) lækre julekurve

Hilsen Anne

Jeg vil ikke komme til livets afslutning, og finde ud af at jeg kun har levet det i sin fulde længde. Jeg vil også have levet det i sin fulde bredde.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg laver...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 19:24

... ganske rigtigt julekurve.

Jeg plejer at putte 2-3 slags småkager, bolcher, konfekt, marcipanbrød, 1-2 slags marmelader (eller lignende), brændte mandler og så en flaske vin.

Vinen er det eneste der ikke er hjemmelavet ;)

Sidste år var der f.eks. lemoncurd i. Forrige år forsøgte jeg mig med nutella. I år har jeg lavet blommemarmelade med madeira - og regner med at lave hyldeblomstsirup (mangler dog at finde nogle flasker der passer i størrelsen).

Billeder fra 2012

www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1094268/1094039/

2011

www.heste-nettet.dk/forum/14/ 1048849/1048849/

2010

www.heste-nettet.dk/forum/14/986271/ 986271/

2009

www.heste-nettet.dk/forum/14/906614/ 906614/

2008

www.heste-nettet.dk/forum/14/793195/ 793195/

(jeg har da vist pralet lidt rigeligt med min lille juletradition)

Emballagen gør altså en del - cellofanposer fås i Søstrene Grene - kurve, æsker, glas, flasker o.l. er generelt noget jeg holder øje med og køber i årets løb (så "opdager" jeg nemlig ikke hvor mange penge jeg reelt bruger på det ;) )

£isbeth & Baloo

Vi stifter en forening for Trecryttere i Danmark
Kom og vær med fra starten
!

5
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  24-11-2013 08:28

Jeg takker :)

Det var lige præcis de tråde jeg manglede.

Lisbeth, pral endelig videre :) for det første er det flotte kurve, for det andet hjælper det mig til at komme igang.

Mvh. Sanne

Velholdt Baloun C1 17" sælges/byttes. Billeder og flere detaljer kommer snarest på min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider