Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det med parter.. :/
Forfatter: 
Dato:  16-11-2013 19:01

Er der andre der har det på samme måde som mig? - Altså at det er fuldstændig umuligt at finde parter? De fleste koster bare mere end hvis man selv skulle have hest.. Men det er som om at det er umuligt at finde heste omkring der hvor jeg bor? I Hvalsø.

Andre der har det som mig? Hvad gjorde i for at løse problemet, og hvor søgte i om det henne? :)

Knus mig :)

Jeg søger en part tæt ved mig! Jeg bor i Hvalsø, derfor der omkring. Kirke såbe, Tølløse osv?

Jeg elsker heste, og har redet i 8 år! :-)

Riding is a lifestyle..

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-11-2013 19:09

Jeg syntes det var ret svært at finde part, efter jeg flyttede til København. Folk forlangte en halv bondegård for 1-2 rideture på en almindelig hest i skoven.

Jeg lavede et opslag her på HN og fik faktisk en del henvendelser, og endte også med at få en part via en af de henvendelser. Det var heldigvis en sød ejer, som havde forståelse for at jeg var på SU, og derfor kun krævede et symbolsk beløb, da jeg jo også hjalp hende på en måde.

Så opret en annonce her på HN under markedsplads, det fik jeg ihvertfald en del henvendelser på :)

Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  16-11-2013 19:22

Tak for svaret, dog er jeg rimelig ny, så synes ikke jeg er så god herinde, og skal man ikke også have oprettet hest før man kan?

Jeg søger en part tæt ved mig! Jeg bor i Hvalsø, derfor der omkring. Kirke såbe, Tølløse osv?

Riding is a lifestyle..

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-11-2013 20:31

Nej, det skal man ikke :)

Du skal bare ind under Markedsplads, og så i den blå bjælke/menu skal du vælge Opret annonce osv. Og så er det vidst den der hedder Opret Ønskeprofil

Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd

Ved ikke hvad der sker..
Forfatter: 
Dato:  16-11-2013 20:47

Når jeg trykker ønskeprofil går den ind på noget andet.. :(

Riding is a lifestyle..

0
0
Svar på denne tråd

Nu har jeg fundet det
Forfatter: 
Dato:  16-11-2013 21:36

Nu har jeg undet ud af det! :)

Riding is a lifestyle..

0
0
Svar på denne tråd

Her er det lige modsat....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2013 19:50

Ihhh her er det lige modsat.

Vi kan næsten ikke få nogen til at komme og ride, selvom det er forholdsvis billigt (500,- pr mdr.) ... og vi har både ridehus tæt på og skøn natur.

Men sådan er det nok bare at bo i udkants-Danmark.

Venlig Hilsen

Frederikke Nørgaard

Kig forbi http://www.rytterkompagniet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  18-11-2013 20:26

Jeg har også fundet flere parter herinde, så det vil jeg bestemt anbefale! :-)

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane-Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider