Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Mus med varme i?
Forfatter: 
Dato:  14-11-2013 11:31

Nu må jeg prøve herinde ;-)

Jeg får ofte en utroligt kold hånd, når jeg sidder med musen- jeg bruger min mus hele min arbejdsdag.

Så ville høre, om man kan købe en mus med indbygget varme?

Jeg ved de findes i US, men det bliver lidt dyrt i fragt , så måske nogen kender et sted man kan købe sådan en her i EU?

Super smuk sort welsh cob hoppe sælges, 6 år.

Avl af typefulde welsh sec. A med prima temperament

Welsh-stutteri Cashella

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-11-2013 11:43

Hvor sjovt, det har jeg ikke hørt om før.

Men du kunne måske istedet købe/hækle/strikke et par håndledsvarmere, det bruger jeg i perioder når mine hænder flipper ud pga kulde. Og det hjælper dem til at holde varmen og "være normale" :)

2
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-11-2013 12:18

Dengang jeg brugte mus sad jeg tit med vanter på, min mor kom tit hjem og kiggede undrende på mig :P

Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-11-2013 16:08

Hvis din hånd bliver kold når du bruger en mus så er det nok fordi du lukker for blodomløbet. I stedet for at lede efter en mus med varme i burde du nok forsøge at sidde så du ikke lukker for blodomløbet.

Bare et et lille forslag her fra.

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

3
1
Svar på denne tråd

ts....
Forfatter: 
Dato:  15-11-2013 00:50

Du kunne også flytte musen til den anden hånd, så du ikke overbelaster den samme hånd/arm/skulder (+ resten af kroppens opstilling) hele tiden.

Måske første halvdel af dagen med højre, derefter resten af dagen med venstre hånd.

(eller andet ?, da jeg i tidernes morgen arbejde med en mus, skiftede jeg hver anden dag)

Evt. ændre musen's indstilling tilsvarende.

Det er en vane-sag, at bruge både højre og venstre hånd på musen og når du har vænnet dig til det, er det super nemt og dejligt afslappende at kunne give den "brugte hånd fri".

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-11-2013 02:27

Som gamer kender jeg problemet ;)

Verden skal jo stadig reddes selvom det er koldt, og når jeg spiller computer i de mørke vinteraftener bliver min hånd super kold.

Jeg bruger en håndledsvarmer som min bedstemor har strikket, de er SUPER varme, og selvom de ikke går ud på fingrene, så holder de stadig hele hånden varm.

Plus de forstyrrer ikke dine muse-klik som fx vanter ville gøre, selvom det også er en oplagt mulighed :)

Mus med varme i har jeg umiddelbart ikke set her i EU.

Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd

varme mus
Forfatter: 
Dato:  15-11-2013 06:47

Mvh

Charlotte

T-shirtbutikken.dk

Portrættegninger udføres i A4 (evt. A3) se min præsentation

Hestemassage tilbydes i Holbæk og omegn

0
0
Svar på denne tråd

Rollermouse
Forfatter: 
Dato:  17-11-2013 15:58

Fra naturens side er jeg ikke udstyret med de mest fantastiske håndled. Hjemme bruger jeg min touchpad (på den bærbare), på arbejde har jeg en Rollermouse Pro2. En halvpebret tingest - men fuldstændig genial og aldeles uundværlig. :)

Den kræver lidt tilvænning, men der er intet imod fordelene ved ikke længere at være frosset i skuldre, arme og hænder.

Jeg får i øvrigt stillet musen til rådighed af min arbejdsgiver (men ellers havde jeg købt den selv - uden tvivl. :))

Mette (Fjolle)

Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider