Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Anbefal en "oplægsholder"
Forfatter: 
Dato:  13-11-2013 13:45

Jeg er i mit arbejde blevet spurgt om jeg vil arrangere et dialogmøde med alle rideklubberne i kommunen. (Jeg arbejder på en Kultur og Fritidsforvaltning ved kommunen)

Hovedformålet er at klubberne kan erfaringsudveksle og evt. få noget samarbejde op at stå.

Jeg synes det er en god ide, men vil gerne have lidt mere trækplaster, og tænker et eller andet spændene oplæg fra en "heste-forenings-person."

Men hvor finder jeg lige sådan en?

Klubberne er vidt forskellige, lige fra den lille islænderforeninger, over "almindelige bredde rideklubber" til større "stævne-klubber"

Målgruppen er hovedsageligt bestyrelserne i klubberne.

Har I nogle bud på hvor jeg skal kigge? måske selv været til noget med en inspirerende oplægsholder?

p.s. Det må gerne koste penge...

Maria

Et livs erfaring, men stadig nybegynder :-)

0
0
Svar på denne tråd

Umiddelbart tænker jeg...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2013 12:38

... at det måske ville være gavnligt med et besøg af en af DRFs klubkonsulenter? Det er naturligvis ikke nødvendigvis en "kendt person", men det er folk som kan give inspiration til klubdrift og udvikling - og det er jo da oplagt at benytte sig af DRFs tilbud, når man alligevel betaler til dem :)

Skulle det være en person "udefra", kunne det være en (lokal)kendt hestepersonlighed, som har opnået noget særligt med sit hestehold, eller måske en person fra en rideklub som har noget af det, I søger?

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Oplægsholder
Forfatter: 
Dato:  17-11-2013 20:02

Har sendt dig en privat besked :).

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider