Jeg er førtidspensionist og komemr derfor meget på et værested nede i byen.
For 1½ år siden fandt vi på at tage i byen sammen een gang om måneden, uden personale eller lign (Vi er immervæk også voksne mennesker)
Det har kørt fint gennem tiden. Ikke alle måneder vi kommer afsted, der har været lidt diskussion undervejs, om HVOR vi skulle spise og om vi skulle fortsætte i byen bagefter eller tage hjem privat til een, for at feste videre.
Vi er rummelige og der er altid plads til een til, og vi holder os til steder hvor man kan spise sig mæt for under 140 kr (Så alle kan være med økonomisk)
Igår havde de så besluttet at prøve en "ny" Mongolian restaurant i nede i byen.Jeg meldte fra og sagde at det var fordi stedet har samme ejer, som de 2 sidste gange der har været forsøgt med en mongolian samme sted. Jeg sagde at det var spisestedet skyld at jeg ikke tog med. Og ikke selskabet.
Ingen sure miner fra min side....... Indtil nu.
Igår ringede en anden bruger til mig kl 17.45 (Vi plejer at mødes ved spisestedet kl 18) for at spørge efter en anden brugers telefonnummer.
Her til formiddag får jeg så at vide at gruppen havde aflyst på den mongolian, da flere havde hørt dårligt om den, og de havde så været på min yndlingsrestaurant i stedet. Og grunden til at de efterlyste den anden brugers telefonnummer var for at fortælle ham at der var ændret planer.
Og nu er jeg lidt ked og føler mig glemt 
Jeg vil ikke gøre mere ved det. Havde bare brug for lige at skrive det ned et sted og det fik så ud over jer. Tak fordi du lyttede