Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Æv og lidt mere æv
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 12:27

Jeg er førtidspensionist og komemr derfor meget på et værested nede i byen.

For 1½ år siden fandt vi på at tage i byen sammen een gang om måneden, uden personale eller lign (Vi er immervæk også voksne mennesker)

Det har kørt fint gennem tiden. Ikke alle måneder vi kommer afsted, der har været lidt diskussion undervejs, om HVOR vi skulle spise og om vi skulle fortsætte i byen bagefter eller tage hjem privat til een, for at feste videre.

Vi er rummelige og der er altid plads til een til, og vi holder os til steder hvor man kan spise sig mæt for under 140 kr (Så alle kan være med økonomisk)

Igår havde de så besluttet at prøve en "ny" Mongolian restaurant i nede i byen.Jeg meldte fra og sagde at det var fordi stedet har samme ejer, som de 2 sidste gange der har været forsøgt med en mongolian samme sted. Jeg sagde at det var spisestedet skyld at jeg ikke tog med. Og ikke selskabet.

Ingen sure miner fra min side....... Indtil nu.

Igår ringede en anden bruger til mig kl 17.45 (Vi plejer at mødes ved spisestedet kl 18) for at spørge efter en anden brugers telefonnummer.

Her til formiddag får jeg så at vide at gruppen havde aflyst på den mongolian, da flere havde hørt dårligt om den, og de havde så været på min yndlingsrestaurant i stedet. Og grunden til at de efterlyste den anden brugers telefonnummer var for at fortælle ham at der var ændret planer.

Og nu er jeg lidt ked og føler mig glemt

Jeg vil ikke gøre mere ved det. Havde bare brug for lige at skrive det ned et sted og det fik så ud over jer. Tak fordi du lyttede

VH Pernille

"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)

I believe in dragons, good men and other fantacy creatures

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Lidt æv
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 13:02

Bare helt i orden, HN er altid med på en lytter! :-D

Tag det ikker så tungt, de andre har nok bare troet at du ikke gad at være med, selvom du havde forklaret at det kun var pga. restauranten. Næste gang går det nok bedre. :-)

Lene

Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

5
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-11-2013 22:16

Jeg tror lige som Lene at de andre nok ikke har troet du ville med, og ikke tænkt over at det var pga restauranten, kan også være de har tænkt at du ikke kunne.

God fornøjelse næste gang.

Knus Naja

1
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  10-11-2013 13:29

jeg synes helt klart at du skal sige at du da var ked af at du ikke fik at vide at de ændrede restaurant, for så ville du meget gerne have været med - da det jo som sagt ikke var selskabet, men stedet du ikke havde lyst til.

det er vigtigt at du får det sagt - meget vigtigt endda...

for måske har de også misforstået det, og troet at du ikke kunne den dag/ikke gad dem eller noget helt tredje - og så har vi jo balladen!

nu med gule Hjalte Tidselbjerg

men savner min røde basse Apache

og husk så lige de tre fingre der peger mod dig selv, når du peger på andre!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider