Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 at indsamle indsamlere?
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 13:57

Nu har jeg to gange på rimelig kort tid fået opkald fra henholdsvis røde kors og dansk flygtninge hjælp...

 

De vil sommænd bare lige høre om jeg vil være indsamler den og den dato

 

 

Er jeg den eneste som godt kan sidde og blive lidt små irriteret over at de mener de kan tillade sig at ringe rundt og spørge folk om de vil samle ind???

 

 

folk som har en interesse i det - skal vel nok selv opsøge det??

 

 

Kan det virkelig passe at man skal skifte nummer, og have hemmeligt nummer, for at slippe for diverse telefon sælgere samt nu også folk som "samler på indsamlere"


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

2
1
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 14:29

Jeg tror ikke hemmeligt nummer vil hjælpe stort, da det ofter er tilfældige numre de går efter.

 

Men næste gang de ringer, så bed dem om at slette dig fra deres lister. Og ellers en tur på posthuset for at komme på Robinson-listen.


VH Pernille

 

 

"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)

 


I believe in dragons, good men and other fantacy creatures

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 hejsada
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 18:41

robinson listen?? hvad er det?? :D


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd
 
 hemmeligt nr
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 19:06

Jeg har hemmeligt nr hos mit tlf selskab.

Dvs at jeg ikke bliver ringet op af gud og hver mand og sælger og hvad har vi.

 

Du skal bare bede dit tlf selskab om at gøre dit nr hemmeligt. Så kommer dit nr ikke op i tilfælde søgninger som diverse foreninger og firmaer laver.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, det er du.. :-)
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 19:46

Jeg kan ikke forstå, hvordan det kan irritere nogle at blive ringet op af en nødhjælpsorganisation. Hvis man ikke er interesseret, kan man vel bare sige nej tak

 

Jeg bliver også altid ringet op, og jeg synes altid de spørger meget høfligt.

 

Der er trods alt millioner af mennesker, som dør af sult og lever i ekstrem fattigdom, så jeg synes måske, at vi engang imellem bør sætte tingene lidt i perspektiv, hvis der virkelig ikke skal mere til end et opkald fra en nødhjælpsorganisation til at irritere

 


Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon
...

3
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 19:56

Selvom man har hemmeligt nummer kan man godt blive ringet op. Mange af de analyseselskab ringer til tilfældigt valgte numre. Og så kan der oxo komme hemmelig numrer med.

 

RobinsonListen

 

Og hvis der ringes alligevel så bed om at blive slettet fra deres lister. Så kan dit nummer nemlig ikke blive udtrukket.

 

Husk at vedkommende der ringer, ikke ringer for at gøre dig sur. Men en måde nogen mennesker bliver nød til at arbejde. Så sig pænt Nej tak. (Og nej, jeg arbejder ikke med den slags. Men min mand arbejdede en kort overgang for en avis, og fik mange mange grimme svar)


VH Pernille

 

 

"Only those who attempt the absurd will achieve the impossible." (M.C. Escher)

 


I believe in dragons, good men and other fantacy creatures

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsada
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 20:04

Bare rolig, jeg halshugger skam ikke dem som ringer.. Men får sagt nej på en pæn måde

 

 

Tror der hvor mit "problem" ligger er at jeg faktisk har rigtig rigtig svært ved at sige nej... De rammer mig lige i min dårlige samvittighed

 

 

og jeg mener stadig at hvis folk har interesse i at hjælpe - så opsøger de det nok selv??


Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

3
0
Svar på denne tråd
 
 Bare bare bare
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 23:03

er findes massere af mennesker men gode intentioner der aldrig får meldt sig til som indsamler, de kan så få det gjort ved en opringning.

 

Jeg tror jeg får 2 opkald om året, det kan jeg godt overleve.

 

De andre sælgere for div. magasiner kan være ret irriterende og meget insisterende. "du er blevet udvalgt" "du er udpeget som målgruppe" gu er jeg ej, gider ikke kulørte magasiner med ligegyldig tekst... Og det får de også at vide, på en pæn måde naturligvis :)



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider