Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sminke et ar
Forfatter: 
Dato:  03-11-2013 21:29

Nogen der har et godt tip til at sminke et ar der bare ser nogenlunde ud

Evt skudhuller hvad voks bruger man til det

Min søn vil være monster til Halloween og er bare ikke særlig kreativ

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-11-2013 22:15

Prøv youtube. Husk at søge på engelsk.

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  04-11-2013 10:40

Du skal vist nok bruge flydende latex - men har ladet mig høre, at det ikke er det nemmeste at arbejde med :) kontakt en make up artist der har styr på den slags ?

MiaMarie

*Kenya Teglholmen*

0
0
Svar på denne tråd

Fint med voks
Forfatter: 
Dato:  04-11-2013 16:36

Man smørrer bare en klat teatervoks på, jævner godt ud mod huden, ridser aret i voksen og sminker med passende farver. Voksen får det til at se hævet ud, og muliggør fordybningen.

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

halloween
Forfatter: 
Dato:  05-11-2013 10:05

Køb en mørkerød læbestift (eller ansigtsmaling), en tube øjenvippelim, vattotter og sort, flydende eyeliner (eller ansigtsmaling)

Smid vippelimen på der hvor du vil have skudhullet/arret, vent 1-2 min. på at det lige sætter sig og bliver klistret i stedet for vådt. Så kan du tage en vattot og rykke stykker af, som du kan kan bygge en kant af til hullet. Derefter maler du det bare over med rød læbestift/ansigtsmalingen i hullet og giver det lidt spil med den sorte liner/maling. Du kan også tage en lilla eller grå øjenskygge og lægge lidt effekter rundt om hullet :b

Arret bygget du på samme måde med lim og vat, men maler over med lidt concealer og maler med lilla og røde farver :)

Det er den billigste løsning jeg lige kan komme på...

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider