Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Back on track- til mennesker..?
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 09:08

Håber der sidder en masse, med erfaringer, der kan hjælpe..

Jeg har et knæ, der ikke vil virke..

Sidste sommer-12, blev jeg opereret og minisken syet...Det blev bare aldrig helet godt, så i dec.12, var jeg under kniven igen...En slimhindesæk blev fjernet og noget brusk blev slebet...

Knæet ville staig ikke "føles" rigtigt og skæbnen ville, at en hest rendte mig ned, i maj i år... Den ramte lige ind på siden af det dårlige knæ.. Fik et lille brud som skulle have tid og ro, for at hele..

Har løbende gået til kontrol og nu venter en ny operation, da lægen mener minisken muligvis er ødelagt igen... Jeg har så ondt i det pokkers knæ og synes der er "lang tid" til d. 25 nov...

Behøver jeg at sige, at jeg er møg træt af mit knæ..?

Nu til spørgsmålet: Jeg har hørt meget godt om back on track og har luret lidt på deres knæbandager til mennesker...

Da pengene ikke er for store, vil jeg dog gerne høre om andres erfaringer med disse, inden jeg smider penge efter dem...

Er der andre forslag, så er de også velkommen...

Mvh. Heidi

0
0
Svar på denne tråd

back on track
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 09:24

hej.

vil varmt anbefale back on track til mennesker - har brugt deres lændebælte med en fantastisk virkning.

min kæreste er sports udøver på elitetplan(styrkeløfter). han har døjet med hoften samt det ene knæ grundet de mange kg han løfter.

jeg købte bokseshorts og knæbind til ham - og allerede på anden dagen mærket han en tydllig forbedring. så nu har han back on track til håndled- albuer - knæ og bokseshorts

hingsteføl født den 30/5/2013 efter sir Donnerhall II/Damsey/michellino sælges

SAFEMATE FOLE ALARM MED GMS MODUL UDLEJES

0
0
Svar på denne tråd

back on track...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 09:45

Jeg er meget glad for mit BOT knæ-bind.

Havde ellers nogle gange måttet opgive at løbe pga. et knæ der sagde fra.

Men så købte jeg et BOT knæ-bind og knæet har klaret det så fint!

Jeg kan så ikke sige, om et andet knæ-bind ville have gjort det samme for mig. Men jeg er da så overbevist, at jeg efterfølgende har købt diverse BOT produkter til mine heste :)

Best price - og lige nu 10 %:

www.bot-shop.dk og hurtig levering samt god service :)

Med venlig hilsen

Anja

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift..
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 10:08

Som temmelig ung, cyklede jeg er hel del, hvilket har været hårdt ved menisken, specielt i venstre side, og den lever ofte sit eget liv..

Derfor har jeg nu indkøbt knæbind nr. 2 fra BoT, for at få samme dejlige effekt på det højre knæ, som ikke er helt så ødelagt som venstre, og det GIVER altså en bedre følelse, ihvertfald for mig. ;)

Har også halsedissen, håndledsbandage og rygbælte, og er MEGET glad for alle tingene. :)

Michael

GO FOR IT!!

0
0
Svar på denne tråd

Jamen altså..
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 11:22

det lyder jo til, at det ikke er spild af penge, at invistere i deres ting....

Mon ikke der skal sådan, et par stykker, på ønskesedlen...

Det er andet knæ, er nemlig heller ikke tip top...

Mvh. Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har et par af deres strømper
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 11:32

som jeg købte efter at jeg brækkede mit fodled. jeg sov med strømperne i den periode, og jeg synes faktisk det hjalp

Vicky Mathiesen & fantastiske Dejó

Don't let your dreams just be dreams.

Sponsored by

Mustang Trailers - Sadelmager B. K. Rützou

HERI - Ll. Haspeholm hestefoder

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 11:43

til håndledene og til nakken - og jeg ELSKER den til nakken. Jeg har mange muskelspændinger, og "nakkevarmeren" løsner op i det hele på under 15 min. Det er simpelthen så lækkert.

What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 14:21

Jeg har købte BOT til den halve familie.

Mine kæreste døjede før rigtig meget med dårlig, stiv nakke hver vinter. Så fik han en haledisse fra BOT og siden har der ikke været noget, han har den på hverdag på arbejde.

Min mor brækkede foden for snart 5 år siden og har haft meget bøvl med den efterfølgende. Så købte jeg strømperne til hende. Men dem er hun aldrig rigtig blevet glad for. Hun synes de er for varme at ha på når hun er på arbejde, men det er der hun bøvler mest med foden, og når hun kommer hjem glemmer hun det lidt, desuden tror jeg ikke det er nok at hun kun bruger dem engang imellem, hun burde nok bruge dem regelmæssigt som min kæreste.

Min kæreste har også den der til lænden, han brokkede sig over dårlig lænd en periode, så jeg købte jo fluks mere BOT til ham, men nej ikke om han bruger den.

Sælges:

2 års hingsteplag e. Sunny Boy - DS hoppe

4 års vallak e. Laurino - DS hoppe, tilredet

1 års hoppeplag e. Laurino - DH hoppe (e. Painters Row xx)

Hingsteføl efter BH Zack - DS hoppe

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 14:27

Jeg prøvede det til min meget ødelagte hofte - kan ikke mærke nogen forskel..

0
0
Svar på denne tråd

Ingen forskel
Forfatter: 
Dato:  16-10-2013 15:27

Jeg har glæde af knæbind til mit knæ, men synes ikke BOT er bedre end eks. neoprenbind jeg ellers bruger...

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-10-2013 11:09

Jeg er rigtig glad for min halsedise, der hjælper på spændinger i nakken og skuldrene. Jeg mærker tydelig forskel!

Jeg har også haft en langærmet t-shirt, som jeg ikke mærkede nogen effekt af, men den var også alt for stor i størrelsen, så jeg tror, det var derfor. Det kan jo ikke virke ordentlig, når det ikke sidder til.

Min far har haft et par af de lange "gamacher" uden effekt, men da min mor vaskede dem med skyllemiddel fra nye af, kan det være derfor. Det må man nemlig ikke. Skyllemiddel ødelægger funktionen.

Mvh. Julie

---

Dansk Oldenborg Avl

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

Besøg min blog: http://a-teaholic.blogspot.dk

0
0
Svar på denne tråd

Strømperne
Forfatter: 
Dato:  22-10-2013 09:42

Jeg havde hælsporer og jeg købte sokkerne og sov med dem om natten. Det hjalp.

havde et albuebind til min tennisalbue, men der kunne jeg ikke mærke virkning, og sidenhen er det brugt til forstuet ankel med virkning.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-10-2013 14:24

Jeg har rygbæltet, som bestemt lindrer muskelsmerter/spændinger fra en skæv lænd.

Derudover har jeg en "pude" (oprindeligt indmaden fra en BOT-staldbandage), som jeg ofte ligger med på sofaen, når jeg har spændingshovedpine - Hovedpinen bliver enten lindret eller forsvinder helt efter en times tid.

BOT virker bestemt på mig

"I am the Bad Wolf. I create myself. I take the words, I scatter them in time and space. A message to lead myself here."

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-10-2013 08:21

Jeg har også kun gode erfaringer, både med BOT til min hest og til mig selv.

Jeg har en håndleds"varmer"/"beskytter", som jeg er super glad for!

Da jeg har tegnet en del i autocad har jeg fået problemer med mit ene håndled, og specielt om vinteren er det meget ømt, bliver koldt og stift.

Efter jeg har købt et BOT-bind, go brugt det dagligt over en periode, er generne faktisk minimeret betragteligt, og jeg kan nu nøjes med at tage det på enkelte dage.

På mig har det hjulpet ved at varme leddet op og øge blodgennemstrømningen, så stivheden og ømheden er gået væk. Jeg vil nok altid have et svagt håndled, men min BOT lindrer virkelig meget på problemet

Med venlig hilsen

Sanne

...............................

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider