Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det mest pinlige fald NOGENSINDE!
Forfatter: 
Dato:  15-10-2013 15:59

Jeg må ud med det... I dag havde jeg den mest pinlige "ufrivillige afsidning" nogensinde. Jeg har simpelthen gået rundt med røde ører hele dagen. TÆNK, at det kunne ske for sådan én som jeg, der har over 20 års erfaring med heste og ridning, og som sidste år købte en "kun lige tilredet" unghest...

Jeg faldt af robot-hesten i Djurs Sommerland

Der skete simpelthen det, at jeg sætter min søn (3 år) op på hesten, og mens jeg sætter mig til rette bagved, hiver han i den snor, der "starter hesten". Og jeg sidder så dårligt, at jeg vælter bagover (og hiver endda ham med i faldet) og vi lander PLADASK på ryggen bag hesten, der fortsætter i "vild galop".

Og jeg bliver nødt til at indrømme: Vi bar IKKE hjelm eller sikkerhedsvest (hvilket de virkelig burde uddele til ridemødre i fremtiden).

Der må grines...

28
0
Svar på denne tråd

der grines ikke..
Forfatter: 
Dato:  15-10-2013 16:04

Der HULKES hen over tastaturet af krampelatter..

Jeg kan se det for mig!!! *HAHR HAHR HAHR HAHR* :) :) :) :)

3
0
Svar på denne tråd

ej for
Forfatter: 
Dato:  15-10-2013 17:23

h*lvede da også

Det er lige til AFV

hahahahahahahahahaaaaaa

jeg kan næsten se det for mig

....jeg KAN se det for mig

2
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  15-10-2013 18:00

Også uden hjelm? Hvad bilder du dig dog ind - stakkels barn ;D Håber ikk nogen af jer slog jer da i forlod "vilddyret" ;)

- Annecathrine

2
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-10-2013 18:46

Vi slog os heldigvis ikke. Men barnet satte da i et hyl af en anden verden - sådan som det er passende for en 3-årig, der bliver forskrækket

Og så har moren jo hørt mange gange nok, at man skal "op på hesten igen", så efter at have sundet os, fik vi lov til at komme foran i køen og prøve igen. Denne gang havde alle fat, inden hesten satte i galop

Næste gang pakker jeg ham ind i vat. Og så lader jeg ham komme med faren op i Thors Hammer, hvilket (åbenbart) er mindre farligt end hestene.

4
0
Svar på denne tråd

Pinligt fald
Forfatter: 
Dato:  15-10-2013 21:59

For nogle år siden arbejdede jeg i stalden, og en dag da vi alle var omme på ridebanen tænkte jeg at jeg da sagtens lige kunne hoppe over en okser på 50 cm. Dog kom jeg helt vildt dårligt på og ender på snuden på den anden side af springet. Alle var flade af grin især min chef, det skal lige siges at jeg ikke var til hest ;) min kære fod havde fanget forbommen på springet :)

stadig grinene gik min veninde og jeg ind i ridehuset hvor en opstalder red rundt, og da vi stadig snakkede om mit fald udbrød hun

"og så havde du ikke engang ridehjelm på!!"

hun havde tydeligvis ikke fanget at jeg ikke var til hest ;)

..

A daydream believer

2
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider