Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Når nogen dør, men bliver tilbage...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 09:24

Jeg er netop flyttet i en anden lejlighed, og jeg er rigtig glad for at være her. Men alligevel spekulerer jeg lidt i, om der er noget i det der med 'spøgelser'... Det er jo et lidt diffust område, men jeg har ingen idé om, hvad jeg kan og bør gøre. Så kom gerne med gode råd - hvad pokker kan jeg stille op hvis der i min lejlighed er noget/nogen, som jeg ikke ønsker er her? Hvem ringer man lige til?

0
0
Svar på denne tråd

ubudne gæster
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 09:32

Hej

Der er flere der tager sig af "husrenselser" men tror det er lidt et tillids og tros spørgsmål om man kaster sig ud i det.

Min datter kan se/mærke dem, mens jeg er totalt lukket for det og ser ingenting.

Vi har fået renset huset, men er ikke helt sikker på om det har hjulpet.. (andet end på min pengepung og min datters søvn)

Hilsen Anne

nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd

7898789
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 10:09

Hold dig fra de synske fusentaster.

Hvis du skulle støde på dårlige ånder i dit hjem, skal du have fat i en præst der vil uddrive dem.

Har en veninde der havde tilkaldt 5 forskellige clairvoyanter til dyre penge uden det hjalp en disse. Til sidst hev hun fat i en præst som vist nok fjernede dæmonerne ganske gratis.

Der er dog mange tøre præster der ikke tror på at der bogstavelig talt findes dæmoner der plager nogle mennesker, men der er dog nogle vilde præster der er friske på at skræmme dem væk. Man skal bare ringe lidt rundt og forhøre.

Hvis hvaler kunne skrige, havde hvalfangsten være stoppet for meget længe siden.

1
2
Svar på denne tråd

præster - clairvoyante
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 11:18

Det er klart et tillidsspørgsmål og der findes fusentaster og snydere i alle fag.

Det undre mig lidt, at du Rebecca siger at kun præster kan ordne den "slags" ting. Hvem er det som har "opfundet" det at være præst, fremfor at være clairvoyant... kan der ikke bare være tale om en clairvoyant præst? Eller en fusentast præst?

Nok om det.... Se dig for og hvis du vælger en clairvoyant. Så kontakt kun en der er medlem af den danske clairvoyant forening.

Held og lykke med det...

Rytter af konetypen

4
0
Svar på denne tråd

bed dem forsvinde
Forfatter: 
Dato:  08-10-2013 07:30

Nu for jeg helt sikkert hug, men hvis du eller din datter kan fornemme at der er "gæster" så kan i altså også kommunikere med dem -

så bed dem pænt om at gå, eller lad dem blive så længe i ikke er generet.

jette

Stald Møllegården Heste og Ridecenter

Pony Rideskole - Horsemannship kurser for børn og unge

Center for alternativ behandling

bla. KST, Akupunktur, TFT, Massage og Naturopati

Rideterapi og Hippoterapi

3
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2013 08:43

Who ya gonna call?

- GHOSTBUSTERS!

Jeg kunne ikke dy mig ;D

7
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider